۱۳۹۳ اردیبهشت ۵, جمعه

بیانیه 101

تا زمانی که دشمن پا بر جاست،مبارزه تعطیل نمی شود!!!






با حمایت های گسترده از مقاومت و مبارزه شاهرخ زمانی یک بار دیگر طبقه کارگر قدرت همبستگی را به نمایش گذاشت و یک پیروزی ولو کوچک بدست آورد.
در این راستا از تمامی کارگران، تشکل ها ، زنان ، معلمان ، دانشجویان و مردم ازادیخواه ، همچنین از احزاب و سازمانها و فعالین که اقدام به حمایت و حذب حمایت های گسترده از شاهرخ زمانی کرده اند، صمیمانه تشکر می کنیم. با توجه به اینکه ما امکان مکاتبه با یک به یک حمایت کنندگان به صورت مجزا را نداریم، بنا براین  از شما دوستان و رفقا می خواهیم از طرف شاهرخ زمانی و ما به صورت کتبی از دوستانتان که بر مبنای تقاضا و تلاش شما اقدام به حمایت کردند تشکر و قدر دانی نمایید، و در صورت امکان متن نامه های خود را برای ما ارسال نمایید تا ضمن انتشار در وبلاگ برای منتشر کردن در دفتر های سالانه در بایگانی خود داشته باشیم .
یک مبارزه (رسیدن شاهرخ به مطالبه خود) با تلاش و کوشش مشترک به پیروزی رسید ، اکنون مبارزه بزرگتری ( اعتراض زندانیان به سرکوب زندانیان بند 350 اوین) در جریان است ، جهت کسب پیروزی در این مبارزه هم به تلاش و کوشش صد البته بیشتر از قبلی نیاز داریم.
مبارزه در حمایت از مقاومت شاهرخ زمانی  یک مبارزه جمعی گسترده که تلفیقی بود از کارها و تلاش های فردی و جمعی تشکل ها، گروهها ، احزاب ، سازمانها و محافل و فعالین بر پایه و اساس هدف مشترک و البته با سازماندهی های پراکنده (این ضعفی است که باید بر طرف شود) در مجموع حاصل تمامی تلاش ها و سازماندهی های جدا از هم جویبارهای سر چشمه گرفته از اقصا نقاد جهانی و داخلی که به هم پیوستند و رود ی خروشانی ایجاد کردند، نتیجه ی جریان یافتن این سیل خروشان کسب مطالبه کوچکی بود که به عنوان پیروزی در تاریخ مبارزات طبقه کارگر به صورت تجربه عملی ثبت گردید. درست در حین روندی رو به اتمام یک دور از مبارزه و مقاومت (حمایت از مقاومت شاهرخ زمانی) دور جدیدی از مبارزه توسط زندانیان سیاسی با درجاتی رشد یافته تر شروع شد، اکنون در دفاع از مقاومت و مبارزه زندانیان در زندانهای مختلف که در حمایت از زندانیان بند 350 اوین و مقاومت خود این زندانیان  بر پایه مطالبات اعلام شده زیر در جریان است، باید با تمام توان و قدرت حمایت نماییم. مطالبات اعلام شده عبارتند از :
1ـ خواهان بستری شدن مجروحان و آسیب دیدگان در بیمارستان های بیرون از زندان
۲ـ برآورده شدن تمامی خواسته های به حق زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین
۳ـ بازگرداندن همه زندانیان سیاسی از سلول های انفرادی به بند ۳۵۰ اوین
۴ـ دادن ملاقات حضوری خانواده ها با عزیزان در بندشان
۵ـ خواهان تعقیب و مجازات آمرین و مباشرین این جنایت هولناک که حق طبیعی خانواده های زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ و حق عموم ملت ایران است.
برای رسیدن به این مطالبات باید دست به دست بدهیم تا جمهوری اسلامی را مجبور به پذیرش و عقب نشینی کنیم ، باید هرچه متحدانه تر و گسترده تر از قبل تلاش کنیم ، همانگونه که برای حمایت و دفاع از شاهرخ اقدام به بر قراری کمپین، جمع اوری امضا ، سازماندهی اعتراضات و تظاهرات ، بر قراری ارتباطات بیشتر با نهاد ها، احزاب و سازمانها جهانی و داخلی و جذب حمایت های گسترده عملی و معنوی از تشکل ها و نهاد ها کردیم و همچنین با ترتیب دادن مصاحبه ها و خبر رسانی های گسترده و لحظه به لحظه توانستیم به خواسته خود برسیم ، در جهت حمایت از زندانیان سیاسی بخصوص زندانیان بند 350 اوین نیز از روش های فوق باید بیشترین  استفاده را ببریم.
اگر هر کدام از شما دوستان و رفقا در جهت اهداف مشترک اعلام شده یک کار ولو کوچک در حمایت از زندانیان سیاسی انجام بدهید مجموع حاصل کار های کوچک سیل بنیان کنی علیه جمهوری اسلامی خواهد شد. امروز عمل کردن به کاری که در توانمان است ما را عملا" یک قدم به هدف نزدیک می کند، این تجربه مکرری است که در حمایت از مقاومت شاهرخ زمانی نیز کسب کردیم.   


یا عقب‌نشینی جمهوری اسلامی
و یا شکست ما،
راه سومی وجود ندارد

پیش به سوی اتحاد بیش‌تر برای فشار بیش‌تر
پیش به سوی اعتراضات گسترده‌تر با شعار
کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر