۱۳۹۴ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

بیانیه 129

معلمان می رزمند ، حکومت اسلامی میلرزد.

باز هم نمایندگان مبارز معلمان را دستگیر کردند!!!



محمدرضا نیک نژاد و مهدی بهلولی دو نغر از نمایندگان معلمان را دیروز صبح  دوشنبه نهم شهریور ماه دستگیر کردند، ماموران حافظ امنیت مولتی میلیادر های دزد و اختلاس گر حاکم در جمهوری اسلامی در جهت انجام وظایف حفاظت از رهبر دزدو بقیه غارتگران نظامی - روحانی به خانه  محمد رضا نیک نژاد از اعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان تهران و مهدی بهلولی از فعالان مستقل ریخته و اقدام به دستگیری این دو نماینده مغلمان کردند. ماموران با حکم شعبه دو بازپرسی اوین (مقدس اردبیلی) اقدام به تفتیش منزل و ضبط برخی وسایل موجود در خانه همچون رایانه و گوشی همراه و دستگیری آنها کرده اند. از محل نگهداری این دو معلم خبری در دست نیست. در تیر ماه کذشته نیز اسماعیل عبدی دبیر کل کانون صنفی معلمان بازداشت و هم اکنون در زندان اوین به سر می برد. رسول بداقی،باغانی و علیرضا هاشمی ، عبدالرضا قنبری و ...  از دیگر معلمان و نمایندگان آنها  هستند که هم اکنون به اتهام فعالیت های صنفی وسازمان دهی اعتراضات معلمان در زندان به سر می برند.
طی سی وهفت سال حکومت ددمنشانه و دیکتاتوری جمهوری اسلامی سرمایه داری هر فردی یا نماینده تشکلی حق خود را خواسته است ماموران وزارت اطلاعات ، سپاه و دیگر ماموران اقدام به دستگیری او کرده اند و قضات وامدار و حافظ منافع حکومت دزد و رانت خوار و اختلاس گر آنها را محاکمه و زندانی کرده است ، و در طول عمر ننگین حکومت اسلامی هیچ گروه و طبقه ای و لایه و قشری در امان نبوده و نیست و امروز ها که معلمان اقدام به مبارزه برای گرفتن حقوق خود و دیگر زحمتکشان کرده اند مورد بیشترین هجوم قرار گرفته اند. حکومت جمهوری اسلامی بار ها ثابت کرده است که زبان خوش نمی فهمد و  باید با گسترش اعتراضات و سراسری کردن مبارزه آن را مجبور به قبول گفته و خواسته های به حق کارگران و معلمان کرد .
معلمان ، کارگران ، پرستاران و ... تنها راه کسب مطالبات خود و به پیروزی رساندن اعتراضات، همبستگی و مبارزات سراسری و متشکل شدن در فدارسیون و کنفدراسیون سراسری و حزب انقلابی طبقه کارگر است ، از شما می خواهیم ضمن سازماندهی اعتراضات گسترده برای آزادی نمایندگان معلمان ، کارگران و دیگر زحمتکشان با برنامه ریزی دقیق و ایجاد هیت های موسس اقدام به تشکیل فدارسیون و کنفدراسیون سراسری کنید .

معلم زندانی آزاد باید گردد
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کارگر زندانی آزاد باید گردد


کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

10/6/1394 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر