۱۳۹۴ شهریور ۲۶, پنجشنبه

فراخوان به تظاهرات اعتراضی علیه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت جان‌باختن شاهرخ زمانی در زندان(استکهلم ... ١٩ سپتامبر)

دعوت عمومی
برای شرکت در تظاهرات اعتراضی علیه جمهوری اسلامی ایران
به مناسبت جان‌باختن شاهرخ زمانی در زندان
زمان: شنبه 19 سپتامبر، ساعت 14
محل: مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران
ما رسانه‌ها، سازمانها و احزاب سیاسی، نهادها و فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عصر 16 سپتامبر 2015، دور هم گرد آمدیم تا به جانباختن شاهرخ زمانی رهبر و فعال کارگری سرشناس که در زندان جمهوری اسلامی ایران جان‌باخته است، اعتراض کنیم. ما در این راستا، پس از هم‌دلی و تبادل‌نظر، ضمن محکوم کردن این جنایت تازه جمهوری اسلامی، تصمیم گرفتیم کمیته‌ای انتخاب کنیم تا این حرکت و حرکتهای اعتراضی بعدی را سازمان‌دهی کند. اولین اقدام جمعی ما، برگزاری تظاهرات در مقابل مرکز جاسوسی و تروریستی جمهوری اسلامی در استکهلم است.

جمهوری اسلامی، حرکت جدیدی را علیه فعالین کارگری آغاز کرده و آن‌ها را تحت فشار بیش‌تر قرار داده است. سران حکومت گسترش اعتراضات کارگران و مردم زحمت‌کش را می‌بینند و تصور می‌کنند که می‌توانند در سایه توافقات اتمی و بی‌سر و صدا دست به جنایات بیش‌تری بزنند تا مردم را مرعوب کنند و جلو گسترش اعتراضات بر حق و عادلانه مردم را بگیرند. اما جامعه ایران به معنای واقعی کلمه، آبستن تحولات و اعتراضات و خیزش‌های متعدد و گسترده مردمی علیه کلیت این حکومت است. همراه با اعتراضات عمومی در ایران، باید در خارج کشور نیز هرچه گسترده‌تر به میدان بیاییم و اجازه ندهیم عزیزان‌مان در زندان‌ها، بیش از این در خطر نابودی قرار گیرند. باید به موجی از اعتراض برای آزادی زندانیان سیاسی دامن بزنیم و جمهوری اسلامی را هرچه بیش‌تر تحت فشار قرار بدهیم.

ما انتظار داریم که ایرانیان مقیم استکهلم، در اعتراض به جنایات بی‌شمار جمهوری اسلامی، به خصوص برای آزادی کلیه زندانیان سیاسی و لغو هرگونه شکنجه و اعدام و اذیت و آزار زندانیان و خانواده آن‌ها، در تجمع اعتراضی مقابل سفارت و سایر اقداماتی که به این منظور سازمان‌دهی می‌شود، حضور فعالی داشته باشند و آن را از آن خود بدانند!

ما «کمیته برگزاری گرامی‌داشت شاهرخ زمانی»، از همه نهادهای مردمی، رسانه‌ها، اتحادیه‌های کارگری، نهادهای نویسندگان و روزنامه‌نگاران و هنرمندان، و احزاب برابری‌طلب و انسان‌دوست سویدی و مردم آزاده سویدی دعوت می‌کنیم از هر طریق ممکن علیه سرکوب و خشونت و علیه شکنجه و اعدام با ما همراه شوند!
سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران!
زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم!
کمیته برگزاری گرامی‌داشت شاهرخ زمانی
هفدهم سپتامبر 2015

آدرس سفارتخانه جمهوری اسلامی در استکهلم؛
Västra Yttringegård
Elfviksvägen 76
از ايستگاه متروی تی سنترالن واقع در ايستگاه قطار مرکز استکهلم متروی خط 13 را به سمت رپستن سوار شويد؛ در ايستگاه رپستن از مترو پياده شده و به سمت ايستگاه اتوبوس رپستن برويد؛ اتوبوس شماره 212 و يا اتوبوس شماره 204 را سوار شويد و در ايستگاه نزديک سفارت پياده شويد.


شماره تلفن‌های تماس:
 0707474336
0765647616

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر