۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

هشدار به :



فعالین جنبش دانشجویی در تبریز
فعالین جنبش ملی آذربایجان
فعالین جنبش کارگری در تبریز

خبر دریافتی از دانشگاه ملی تبریز حاکی از این است که ماموران وزارت اطلاعات فعالیت منظم خود را در دانشگاه فوق مدتهاست بشدت افزایش دادند. طبق بررسی های رفقای تبریز، از ماموران وزارت اطلاعات مستقر در دانشگاه فوق یک نفر بنام بهرنگ نجاتی فرزند چنگیز که  ظاهرا"  کارمند می باشد، شناخته شده است.بررسی ها فوق نشان می دهد که نامبرده در چهار حوزه  زیر فعالیت می کند :
1-      نفوذ در جنبش دانشجویی و جمع آوری اطلاعات.
2-      تبلیغ علیه جنبش کارگری و ایجاد نفاق بین جنبش کارگری و فعالین آن با دانشجویان و فعالین ملی آذربایجان ، که در این راستا می توان به تبلیغات سوء او به صورت سازمان یافته علیه فعالین کارگری مانند شاهرخ زمانی و محمد جراحی که توانستند محبوبیت خوبی در میان دانشجویان و فعالین ملی آذربایجان کسب کنند . با توجه به اینکه فعالین کارگری نام برده بخصوص شاهرخ زمانی  با مقاومت خود توانستند ضمن کسب محبوبیت به عنوان الگوی مبارزاتی میان فعالین کارگری ، دانشجویی و ملی آذربایجان قرار بگیرند ، در نتیجه ماموران وزارت اطلاعات بخصوص بهرنگ نجاتی  با شدت بیشتری علیه آنها اقدام به تبلیغ می کنند.
3-      فعالیت و تبلیغ سوء علیه فعالین ملی آذر بایجان و ایجاد نفاق و پراکندگی میان انها ، این نیز با برنامه های منظم ماموران وزارت اطلاعات با رهبری بهرنگ نجاتی پیش برده می شود .
4-      حوزه چهارم فعالیت بهرنگ نجاتی ماموریت های خارج کشور است که طبق بررسی های صورت گرفته حداقل ماهی سه مسافرت به باکو و ترکیه دارد، هنوز جزئیات کارهای که در آنجا ها انجام می دهد مشخص نشده است . اما همینقدر معلوم شده است که علیه نیرو های فعال آذربایجان در دو کشور همسایه فعالیت دارد و اطلاعات لازم در باره آنها و نیرو های مرتبط در داخل را جمع آوری می کند.

بنا براین ما به تمامی دانشجویان فعال ایرانی بطور عام و دانشجویان دانشگاه تبریز به طور خاص و همچنین فعالین کارگری و ملی آذربایجان هشدار می دهیم ، و از همه انها می خواهیم با دقت و انظباط  بیشتری، فعالیت نمایند.
لازم بذکر است که بهرنگ نجاتی بعنوان کارمند در دانشگاه حضور دارد.

کمیته تشکیلات جبهه واحد کارگری
16/11/1391

۵ نظر:

  1. replica bags in delhi recommended you read e3a69o2e82 replica bags turkey article j8e60h3v82 Ysl replica replica ysl bags australia h5c02i7v04 replica bags los angeles more info here b1w55h0q95 zeal replica bags

    پاسخحذف