۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

هیات موسس سندیکای کارگران نقاش استان البرز: کارگران نقاش و تمامی کارگران، از شاهرخ زمانی حمایت کنیم !!!

شاهرخ زمانی کارگر نقاش ، عضو هیات موسس سندیکای کارگران نقاش و تزیینات تهران و حومه ، به خاطر فعالیت های کارگری بیش از دو سال است، با اتهامات واهی و پرونده سازیهای ضد کارگری محاکمه و زندانی شده است و اکنون در اعتراض به  تبعید غیر قانونی خود ازسالن زندانیان سیاسی، زندان گوهر دشت به زندان مواد مخدر قزل حصار 35 روز است در اعتصاب غذا بسر می برد.
کارگران نقاش تهران و شهر های اطراف در پاتوق های میدان امام حسین، منوچهری،تهرانپارس، میدان انقلاب ، میدان حسن آباد، نصیر آباد، قعله حسن خان، شهریار ، کرج و ... خوب بخاطر دارند که شاهرخ زمانی چقدر برای کسب حقوق کارگران فعالیت و تلاش می کرد ، در جهت بدست آوردن بیمه برای کارگران ساختمانی هر هفته نامه یا طوماری در دست داشت امضا جمع می کرد، به یاد دارند که همیشه از نقاشان دعوت به عضویت در سندیکای نقاشان می کرد حتما" به خاطر دارید در جهت همبستگی و متشکل شدن طبقه کارگر برای گرفتن مطالبات خود با نقاشان  و دیگر کارگران از تاریخ مبارزات طبقه کارگر صحبت ها می کرد ، بدون شک نقاشان ساختمانی هرگز شور و شوق و ایمان و شجاعت این کارگر مبارز و پر تلاش را فراموش نکرده و هرگز فراموش نخواهند کرد. بدون شک  کارگران زندانی مانند محمد جراحی ، بهنام ابراهیم زاده ، رضا شهابی و ... به خاطر دارند که شاهرخ زمانی علی رغم اینکه خود در زندان بوده ، هر زمانی لازم بود از درون زندان به حمایت از انها بیانیه داده و از مطالبات شان حمایت کرده است، همچنین بدون شک فعالین جنبش کارگری به یاد دارند که شاهرخ زمانی از درون زندانها برای گسترش همبستگی در طبقه کارگر به مناسبت های مختلف پیام های شورانگیز وامید بخشی داده است و اکنون با توجه به اینکه  بر اثر اعتصاب غذا تحت فشار قرار دارد اما از وفاداری و ایمان به راه طبقه کارگر ذره ای کوتاه نیامده و همچنان وظایف طبقاتی خود را با تمام توان و دقت پیش می برد.
ما شما را صدا می زنیم :
کارگران نقاش، کارگران زندانی ، کارگران سندیکای شرکت واحد ، کارگران سندیکای هفت تپه  ، کارگران سندیکای فلز کار مکانیک ، کارگران نفت و پتروشیمی ها ، کارگران صنایع ، کارگران خودرو سازیها، کارگران ساختمانی ، کارگران معادن ، کارگران خدماتی ، و مردم آزادیخواه شاهرخ زمانی همان کارگر نقاشی است که دستان شما را در جهت حمایت از یک به یک شما می فشرد و یا در خانه های شما کارکرده است به دلیل فعالیت های کارگری و تلاش برای کسب حقوق خود و هم طبقه ی هایش با اتهامات واهی و دروغین و بدون هیچ دلیل و مدرکی محاکمه وبه 11 سال و نیم محکوم شده و در زندان به سر می برد. و باز دست از سر او بر نداشته او را در زندانها از سالنی به سالن دیگر و سپس از زندانی به زندان دیگر البته همیشه غیر قانونی تبعید کرده اند.
 ( از زندان مرکزی تبریز به زندان یزد ، از زندان یزد به زندان تبریز و از زندان تبریز به زندان گوهر دشت و حالا از زندان گوهر دشت به زندان قزل حصار تبعید کرده اند، طی دو سال چهار بارغیر قانونی  تبعید شده است، ما از دولت می پرسیم در 9 سال باقی، چند بار تبعید خواهد شد؟) اکنون شاهرخ زمانی در اعتراض به تبعید او 35 روز است دست به اعتصاب غذا  زده و می خواهد که او را به زندان گوهر دشت بر گردانند.
شاهرخ زمانی در جهت کسب خواست قانونی خود احتیاج به نفس های گرم ، دستان پر قدرت و حمایت های متحدانه شما کارگران یعنی هم طبقه های خود دارد ، امروز وظیفه تمامی ما کارگران است ، در هر کجا که هستیم جهت حمایت از هم سنگر خود بر خیزیم و با نوشتن نامه ، طومار ،تلفن زدن به ادارات مربوطه ، رفتن به ادارات ، شکایت کردن و ... از شاهرخ زمانی و مطالبات او حمایت کنیم ،
لازم به ذکر است که مادر پیر و بیمار  شاهرخ مجبور بود هر دوهفته یک بار برای ملاقات پسرش از تبریز به کرج بیاید متاسفانه پس از شنیدن تبعید شاهرخ به قزل حصار و اعتصاب غذای او بیماریش شدت یافته و بستری شده است که تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. ظلمی که در حق خانواده شاهرخ بخصوص مادر پیر و رنج دیده اش می شود تا از این طریق شاهرخ را مجبور به سکوت کنند کمتر از ظلمی نیست که به خود شاهرخ روا می دارند.

سندیکا های کارگری ایران و جهان ، تشکل ها و نهاد های کارگری و مردمی :
هیات موسس سندیکای کارگران نقاش استان البرز ضمن در خواست حمایت های بیشتر از شاهرخ زمانی کارگر زندانی ، اعلام می دارد همه جانبه اماده تلاش در جهت هماهنگ کردن حمایتها از شاهرخ زمانی کارگر نقاش عضو هیات موسس نقاشان و تزیینات تهران و حومه هستیم، در قدم اول تصمیم گرفتیم شاهرخ زمانی را به عنوان عضو افتخاری خود انتخاب کنیم و از او می خواهیم اگر مایل است عضو هیات موسس سندیکای کارگران نقاش استان البرز باشد بگویید تا عضویت رسمی او را اعلام نماییم، دومین قدم ما در جهت حمایت از عضو افتخاری خود این است که  حق عضویت های جمع آوری شده از اعضا هیات موسس سندیکای نقاشان استان البرز را که مبلغ    2400000  تومان است  به شاهرخ زمانی اختصاص میدهیم .
بار دیگر از تمامی سندیکا ها و تشکل های کارگری  می خواهیم با هر وسیله و توانی که دارند به حمایت از شاهرخ زمانی بر خیزند.

هیات موسس سندیکای کارگران نقاش استان البرز


22/1/1393 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر