۱۳۹۳ خرداد ۱۱, یکشنبه

بیانیه ۱۰۴



از اعتصاب غذای رضا شهابی حمایت کنیم

در پی اعدام جنایت‌کارانه‌ی غلامرضا خسروی، ماموران رژیم ۷ تن دیگر از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین را نیز به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل کردند.
رضا شهابی، عضو زندانی سندیکای رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز در بین این زندانیان است. وی طی یک بیانیه اعلام کرده است که دست به اعتصاب غذا زده و تا بازگشت به بند ۳۵۰ در اعتصاب غذا خواهد بود.
این در حالی است که رضا شهابی به شدت بیمار بوده و در وضعیت جسمی وخیمی قرار دارد.
در روزهای اخیر نیز اخباری مبنی بر تصمیم مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر انحلال بند ۳۵۰ منتشر شده بود. جمهوری اسلامی پس از حمله‌ی وحشیانه به زندانیان سیاسی بی‌دفاع بند ۳۵۰ و شکستی که متعاقب آن با برکناری رییس سازمان زندان‌ها متحمل شد در فکر انتقام‌گیری از زندانیان سیاسی است. به همین دلیل نیز غلامرضا خسروی را اعدام کرده و اکنون نیز دیگر زندانیان را تحت فشار مضاعف قرار داده است.
همان‌طور که پیش‌تر نیز تاکید کرده بودیم، جبهه‌ی جدیدی در زندان‌ها باز شده و در این جبهه تنها دو راه وجود دارد، یا پیروزی ما و یا پیروزی جمهوری اسلامی. امروز رضا شهابی با از خودگذشتگی و اعتصاب غذای خود برای شکست این توطئه به پاخواسته است، با حمایت حداکثری از خواسته‌ی بر حق او برای نجات جان زندانیان سیاسی و اعتلای جنبش کارگری بکوشیم.


پیش بسوی اتحاد بیشتر برای فشار بیشتر
پیش بسوی اعتراضات گسترده تر با شعار
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
11/3/1393
www.chzamani.blogspot.com
freeshahrookh@gmail.com


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر