۱۳۹۳ دی ۱۰, چهارشنبه

گرانفروشی مواد غذایی به زندانیان سیاسی رجایی شهر و مشکلات آن


خبرگزاری هرانا – در پی شکایت زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر از مسئول فروشگاه زندان به علت گرانفروشی، از دو هفته پیش در ارائهٔ مواد غذایی به زندانیان سیاسی محدودیت به وجود آمده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، باوجود کیفیت پایین جیره غذای دولتی در زندان، زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر برای تهیه غذای روزانه خود نیازمند خرید از فروشگاه‌ زندان هستند که اجناس را معمولا بسیار گران‌تر از قیمت واقعی آن در بازار به زندانیان می‌فروشند.
از دو هفته پیش و در پی شکایت زندانیان سیاسی از گرانفروشی‌های فروشگاه، دیگر اجناس مورد نیاز زندانیان تهیه نمی‌شود و زندانیان سیاسی با مشکلات فراوانی روبرو شده‌اند.
یکی از زندانیان سیاسی در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «مسئول خرید زندان اسماعیل فرجی از این موقعیت غذایی زندان سواستفاده کرده و اجناس فروشگاه را به چند برابر قیمت برای زندانیان می‌آورد وبعد از اعتراض زندانیان سیاسی سالن ۱۲ ونامه نگاری‌ها به مسئولین زندان به خاطر گران فروشی اسماعیل فرجی این شخص با زندانیان سیاسی لج کرده و نزدیک به ۲هفته است که اجناس رابرای این زندانیان نیاورده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر