۱۳۹۴ شهریور ۱۶, دوشنبه

رسول بداغی دوباره محاکمه شد!!!

بدنبال پرونده سازی دروغین مجد علیه رسول بداغی توسط سپاه پاسداران حکومت اسلامی و حافظ حاکمیت و منافع دزدان و اختلاس گران مولتی میلیادر روحانی – نظامی روز شنبه  14 /6/1394 رسول بداقی را به دادگاه شعبه 28 به ریاست جلاد و شکنجه گر،محمد مقیسه که اکنون روحانی شده است برده و دادگاه محاکمه وی را بر گزار کردند ،اتهامات اعلام شده علیه وی همان اتهامات کلیشه ای است که حکومت اسلامی بر علیه همه بی گناهان به کار میبرد مانند اقدام علیه امنیت ملی، تبیلغ علیه نظام و ... در این دادگاه رسول بدون حضور وکیل و هیت منصفه توسط یک باز جو در نقش نمایشی قاضی محاکمه شد در پایان محمد مقیسه گفت تا چند روز دیگر حکم را ابلاغ خواهد کرد.
لازم به یاد آوری است که حدود چهار ماه قبل رسول بداغی را به سبک همیشگی سپاه و سربازان گمنام امام زمان از زندان گوهر دشت بدون هیچ اعلامی و بدون حکم قضایی به سلول های انفرادی زندان اوین منتقل کردند و مدت سه ما مداوم تحت بازجویی قرار داده و حتی برای تهدید وی همسر و دخترش را نیز به دادگاه احضار کردند سپس حدود یک ماه قبل پرونده ساخته شده در شعبه شش بازپرسی را به دادگاه 28 فرستادند. طبق حکم قبلی رسول بداغی باید در تاریخ 13 /5 /1394 آزاد می شد اما چون حکومت جمهوری اسلامی سرمایه داری هیچ میانه ای با آزادی انسانها ندارد برای جلو گیری از آزاد شدن رسول بداقی قبل از تاریخ آزادی وی اقدام به پرونده سازی علیه او کردند.

رسول بداغی معلم مبارز و نماینده معلمان در طول سال های زندان با عناوین مختلف تحت فشار قرار داشت و در ادامه همین فشارها بود که حکم اخراجش از آموزش و پرورش در زندان به وی ابلاغ شد. علت اخراج در این حکم، غیبت، حضور در گردهمایی‌های اعتراضی فرهنگیان، فعالیت علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است، از قرار معلوم وزارت آموزش و پرورش فرقی با شعبه 28 دادگاه که رییس اش محمد مقیسه بازجو و شکنجه گر است ندارد.

کارگران ، معلمان و مردم آزادیخواه ، تنها راهی که می تواند به ما کمک کند تا جمهوری اسلامی دزدان و اختلاس گران را وادار به عقب نشینی کنیم تا معلمان و کارگران زندانی و زندانیا سیاسی را آزاد کند مبارزه سازمانیافته در تشکل های سراسری ( فدراسیون ) و حزب انقلابی طبقه کارگر است ، برای دست یابی به فدارسیون باید رهبران و نمایند گان تشکل های مستقل موجود و کارگران پیش رو اقدام به ایجاد هیئت موسس فدراسیون کنند.اگر تشکل سراسری کارگران و حزب انقلابی طبقه کارگر ساخته شوند نه تنها می توانیم حملات سرمایه داری و دو.لتش را مهار کنیم بلکه می توانیم جنبش کارگری را از حالت تدافعی عبور داده به حالت تهاجمی برسانیم و آنگاه مطالبات خود را یکی بعد از دیگری کسب کنیم ،

چاره ما زحمتکشان وحدت و تشکیلات است.
آینده از آن طبقه کارگر آگاه و متشکل است..


کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

16/ 6/1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر