۱۳۹۳ بهمن ۲۴, جمعه

نامه درخواست زندانیان سیاسی برای نجات سامان نسیم از اعدام

 مخالف اعدام هستیم

نامه به احمد شهید گزارشگر سازمان ملل


ماشین این حکومت بی رحم و مخالف حقوق بشر و همه ارزشهای دمکراتیک و انسانی با شتاب کار می کند و بطور متوسط روزانه حدود سه نفر را به کام خود می بعلد و معدوم میکند، به گونه ای که نسبت به لحاظ  جمعیتی، ایران دارای رتبه اول اعدام را در بین همه کشور های جهان است ، اما به لحاظ آزادی بیان در ردیف 173 می باشد. روزی نیست که به بهانه گوناگون احکام اعدام در دادگاه های غیر قانونی صادر نشود، هر روز بر تعداد زندانیان اعدامی افزوده می شود و شور بختانه طناب های دار روز به روز ضخیم تر بافته می شود، اینک قرعه بنام سامان نسیم یک هم میهن کرد زده شده تا به کام این هیولای انسان کش در یاید و این در حالیست که مطابق ادعای خودشان این جوان در زمان ارتکاب به اصطلاح جرم زیر 18 سال بوده که مطابق قوانین حقوقی داخلی و بین المللی کودک به حساب می آمده است، و بر کودک نمی توان مجازات والا یطاق تحمیل کرد.
 البته این نیرنگ طول همه ی تاریخ است، همچون احزاب بدر(بعت) که روز های شنبه ماهی گیری را حرام دانسته بودند، اما آنها در روزهای شنبه ماهی ها را در برکه محصور می کردند و روز های یکشنبه به صید آنها می پرداختند، اکنون در جمهوری اسلامی کودکان 15،16 و بلکه 13 و 14 ساله را در زندان محصور می کنند، تا به 18 سالگی برسد و سپس انها را اعدام می کنند.
 براستی بر ما ملت ایران شرم آو، شرم آور تر اینکه حکومتی داریم، که ریحانه ها و زندانی سیاسی سامان ها را اعدام می کند و حقوقدانان و روزنامه نگاران وابسته اش که از خون همین ملت مکیده و زندگی ننگین خود را ادامه می دهند، اعلام می دارند : "طرفداران حقوق بشر از ریحانه حمایت نکرده بودند" اما اگر طرفداران حقوق بشر از او حمایت نکرده بودند و خانواده مقتول لجبازی نکرده و رضایت می داد... اما نمی گویند که حکم و حاکم ، زندان و معدوم کننده، طناب باف  و طناب دار همین حکومت است نه خانواده قربانی .
ما امضا کنندگان ضمن محکوم کردن حکم غیر انسانی اعدام و برای نجات جان این هم وطن کرد از گزارش گر حقوق بشر سازمان ملل آقای احمد شهید و همه مراجع بین المللی در خواست رسیدگی و محکومیت این اعمال غیر انسانی را داریم .

زندانیان سیاسی زندان گوهر دشت کرج
24 بهمن 1393


1- حشمت اله طبرزدی 2- شاهرخ زمانی 3- کریم معروف عزیز4- زانیار مرادی 5- صالح کهندل 6- خالد حردانی 7 - افشین حیرتیان 8 - رضا اکبری منفرد 9- سعید ماسوری 10 - ابوالقاسم فولادوند 11 - فرید آزموده 12 - علیرضا فراهانی 13 - ایرج حاتمی 14 - پیروز منصوری 15 - میثاق یزدان نژاد 16 - اسدالله هادی 17 - عبدالرضا قنبری 18 - حسن فتعلی آشتیانی 19 - ماشالله حایری 20 - سعید شیر زاد 21 - مجید اسدی 22 - محمد جراحی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر