۱۳۹۱ دی ۲۷, چهارشنبه

گزارش از زندان گوهردشت کرج


صبح امروزچهارشنبه 27 دی ماه 1391 دو زندانی به نام های علی نادری 21 ساله و ابراهیم احمدی 37 ساله در حالی که 5 سال در زندان گوهردشت محبوس بودند، اعدام شدند. هم چنین 3 زندانی از اندرزگاه 1 نیز به انفرادی ها منتقل شده اند که به احتمال زیاد صبح فردا اعدام خواهند شد، این اعدام ها نگرانی ها را در مورد افزایش احتمال اجرای حکم اعدام زانیار و لقمان مرادی بیش تر می کند.
هم چنین زندانی بهایی مصطفی اسکندری در نوبت هواخوری امروز توسط زندانبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفت که با اعتراض شدید دیگر زندانیان مواجه شد.
در حالی که بند 4 زندان گوهردشت ظرفیت 40 زندانی را دارد، ماموران رژیم هر روز زندانیان جدیدی را به این بند منتقل می کنند به طوریکه هم اکنون بیش از 80 زندانی در این بند محبوس هستند. روند انتقال زندانیان به این بند هر روز ادامه دارد به طوری که دیروز یک زندانی کرد و امروز نیز یک زندانی بهایی به این بند منتقل شده اند و این مساله به ابزاری برای شکنجه ی روحی زندانیان در دست زندانبانان تبدیل شده است.
کمیته ی حمایت از شاهرخ زمانی ضمن محکومیت شدید اعدام های همه روزه در زندان های ایران و آزار و اذیت زندانیان از تمامی تشکل ها، سازمان ها و افراد انقلابی و فعالین حقوق بشری می خواهد تا با اتحاد عمل از انجام هر روزه ی این جنایات جلوگیری کرده و با اقدام متحدانه به حمایت از زندانیان سیاسی و به خصوص زانیار و لقمان مرادی دو جوان بی گناه که در آستانه ی اعدام قرار دارند برخیزند.

پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!
پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
کمیته ی حمایت از شاهرخ زمانی
27/10/1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر