۱۳۹۴ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

افشاگری در باره قوه قضاییه "آقا": گندیده

به گزارش ایسنا، نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی از ما می‌پرسند در اسرائیل مسئولی به دلیل دریافت رشوه محکوم می‌شود اما در ایران که مدعی پیروی از مولای عدل و عدالت هستیم از یک قضایا خبری نیست و معمولا در ایران به متخلفان مالی جایزه هم می‌دهند و آنها را سفیر می‌کنند تا آب از آسیاب بیفتد.

احمد بخشایش اردستانی ادامه داد: هنوز از استیضاح شهردار اصفهان به دلیل تخلفات مختلف چند روزی نگذشته است که به واسطه ارتباط جناحی و سیاسی به سمت شهرداری قم منصوب می‌شوند و آیا این کار دهن‌کجی به افکار عمومی نیست؟ و چرا در قوه قضاییه مشهور شده است که تا رشوه ندهی و پارتی نداشته باشی کار پیش نمی‌رود.
وی تصریح کرد: آب راکد هم می‌گندد پس چرا برخی از مدیران در مقام قضایی سال‌ها جای خود می‌مانند.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه، گفت: اردستان محروم و کویری مشکلات گسترده‌ای دارد و مردم می‌گویند اگر اصحاب کهف در اردستان به خواب می‌رفتند و ۷۰۰ سال بعد بیدار می‌شدند مسیر را گم نمی‌کردند و تعجبی نداشتند چرا که این منطقه هیچ تغییری نمی‌کند و آسفالت‌های آن نیز مربوط به عهد دقیانوس است و این منطقه هیچ بویی از توسعه صنعتی نبرده است و به لحاظ رشد کشاورزی محروم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر