۱۳۹۳ تیر ۱۸, چهارشنبه

حزب كمونيست كارگرى ايران: روز حمایت جهانی‌ از رضا شهابی و بهنام ابراهیم زاده، ۲ رهبر کارگری در بند(١٢ ژوئيه ... لندن)

آکسیون اعتراضی در لندن
شنبه ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۴
ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۶:۰۰
میدان ترافالگار
 روز حمایت جهانی‌ از رضا شهابی و بهنام ابراهیم زاده، ۲ رهبر کارگری در بند
وضعیت جسمانی رضا شهابی عضو هیات مدیره سندیکای شرکت واحد و از رهبران شناخته شده کارگری نگران کننده است. او از یازده خرداد تا کنون در اعتراض به تبعید خود از زندان اوین به زندان رجایی شهر و عدم موافقت با مرخصی معالجاتی اش در اعتصاب غذا بسر میبرد و در این مدت ١٢ کیلو وزن کم کرده است. همبند وی شاهرخ زمانی یکی دیگر از رهبران کارگری دربند طی فراخوان به اعتراضی جهانی در مورد وضعیت نگران کننده رضا شهابی و تهدید خطر مرگ برای او هشدار میدهد.
این درحالیست که بهنام ابراهیم زاده یکی دیگر از رهبران کارگری که از ١٣ اردیبهشت تا ٧ تیر ماه در انفرادی بند ٢٠٩ اوین زیر بازجویی قرار داشت، در هفتم تیرماه اجازه پیدا کرد که در حضور بازجو خانواده اش را دیدار کند، اما بلافاصله شبانه به منزل وی ریختند و در شرایطی که پسر ١٥ ساله او نیما به بیماری سرطان مبتلا و تحت درمان است، خانواده اش را زیر تهدید و فشار قرار دادند که هر چه از بهنام میدانند بگویند و کامپیوتر و یکسری اسناد را از منزل وی با خود بردند.
تشکیلات انگلستان حزب کمونیست کارگری ایران، ضمن حمایت قاطع از فراخوان شاهرخ زمانی‌ (کارگر زندانی) جهت اعتراض به وضعیت وخیم رضا شهابی و بهنام ابراهیم زاده در زندان گوهر دشت و همچنین فراخوان "کمپین برای آزادی کارگران زندانی" به برگزاری روز حمایت جهانی‌ از رضا شهابی و بهنام ابراهیم زاده، همگان را به این آکسیون اعتراضی در میدان ترافالگار در لندن فرامیخواند.
جای رهبران و فّعالین کارگری در زندان نیست، با تمام توان باید علیه تعرض جمهوری اسلامی به فّعالین کارگری اعتراض کرد. ما  تمامی‌ احزاب، سازمانها، نهادها و شخصیتهای چپ، آزادی‌خواه و مترقی در انگلستان را فرامیخوانیم تا در این آکسیون شرکت کنند.
رضا شهابی، بهنام ابراهیم زاده، شاهرخ زمانی‌ و دیگر کارگران زندانی و زندانیان سیاسی، باید بدون قید و شرط آزاد شوند.
تشكيلات خارج كشور حزب كمونيست كارگرى - بريتانيا
۷ ژوئیه ۲۰۱۴

For further information and to organise support please contact WPI–UK Branch fariborz_pooya@yahoo.co.uk ++ 44 (0) 7861 740 999

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر