۱۳۹۳ مرداد ۹, پنجشنبه

بیانیه 111


از کارزار سراسری نجات جان رضا شهابی , ... حمایت کنیم !!!

درود بر رفقای برگزار کننده ،
درود بر دوستان و رفقای که در این کارزار شرکت می کنند.
رفقا :
شرایط فعلی، مبارزه مداوم و گسترده ای را طلب می کند ، رفقا احتمال پیش روی کارگران بیشتر شده است ، دست آوردهای چند ماه اخیر مبارزات کارگری نوید دهنده روزها بهتری برای مبارزه است به شرط اینکه بیشترازگذشته تلاش کنیم ، بهتر از گذشته برنامه ریزی و سازماندهی کنیم و گسترده تر و متحدانه تراز قبل دراعتراضات شرکت کنیم.  
ما از تمامی فعالین و رفقا می خواهیم بطور گسترده در این کارزار شرکت نمایند .
 رفقای کمیته برگزار کننده کارزار سراسری نجات جان رضا شهابی و ... به  وضعیت بهنام ابراهیم زاده نیز توجه فرمایید، با توجه به بیانیه 26  کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده که درتاریخ  8/5/1393 صادر شده و ما آن را ضمیمه این بیانیه کرده ایم ، امروز وقت آن است که در حین دفاع و حمایت از رضا شهابی ، به وضعیت و اوضاع بهنام ابراهیم زاده نیز توجه خاصی داشته باشیم .
ما در کمیته حمایت از شاهرخ زمانی ضمن اینکه از کارزار شما عزیزان که از تاریخ 18/5/1393 شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت اعلام حمایت می کنیم و امید واریم با تلاش و مبارزات متحدانه شما رفقا، کارگران زندانی بتوانند، هر چه زودتر آزادی خود را بدست آورند، همچنین از تمامی فعالین ، تشکل ها ، سازمانها و احزاب می خواهیم در این کارزار شرکت کنند و نشان دهند که نجات جان فعالین ورهبران  کارگری برای ما آنقدر مهم و با ارزش است که می توانیم از هر اختلافی صرف نظر کرده و دست به فعالیتهای مشترکّ، گسترده و متحدانه ای بزنیم ، و با شرکت گسترده و متحدانه در این کارزار نشان می دهیم که اتحاد و همرزمی کارگران زندانی مانند شاهرخ زمانی و رضا شهابی را الگوی همرزمی خود قرار داده و متحدانه برای نجات جان و آزادی رضا شهابی و همچنین برای روشن شدن تکلیف بهنام ابراهیم زاده مبارزه می کنیم .
لازم به یادآوری است فعالیت و مبارزات دوستان و رفقا در جهت دفاع از کارگران زندانی طی چند ماه اخیر در داخل و بیرون چنان گسترده و دلگرم کننده شده است که اعتماد به نفس در میان نیروهای انقلابی دو چندان شده است و البته نتایج بسیار خوبی نیز برای جنبش کارگری به بار آورده است.
بنابراین ضمن تشکر و قدر دانی از تمامی کارگران و تشکل ها ، فعالین ، محافل، سازمانها و احزاب که طی 6 ماه گذشته دفاع و حمایت های بسیار خوبی از کارگران زندانی انجام دادند. می توان با افتخار و اعتماد به نفس و امیدواری بسیاری از نیروهای فعال در مبارزات اخیر خواست کمیته های متعددی جهت برنامه ریزی برای فعالیت و مبارزات گسترده و متحدانه مشترک در موارد مختلف حمایت از مبارزات جاری کارگران در داخل ایران تشکیل دهند و تلاش وکوشش و دفاع و حمایتها را به صورت تخصصی و سازمان یافته پیش برده و هر روز بیشتر از قبل ارتقاء دهند .
رفقا و دوستان :
برای رسیدن به مطالبات بزرگ باید در مطالبات کوچک بسترساز و کسب پیروزی کرد
((قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود ))
ما فقط در اتحاد عمل گسترده می توانیم به مطالبات جنبش کارگری دست یابیم ، فراموش نکنیم
(( چاره کارگران وحدت و تشکیلات است ))
رضا شهابی آزاد باید گردد.
شکنجه و پرونده سازی علیه بهنام ابراهیم زاده را متوقف کنید.
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.


کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
10/5/1393




اطلاعیه شماره ۲۶ کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده 

بهنام در بند ۲۰۹ زندان اوین همچنان تحت بازجویی قرار دارد!

کارگران ، تشکل‌های کارگری ، انسان‌های شریف و آزاده
همانگونه که خود اطلاع دارید بعد از حمل به بند ۳۵۰ زندان اوین بهنام ابراهیم زاده به همراه چند زندانی سیاسی دیگر به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ اوین منتقل شدند که در این بین بهنام تنها کسی‌ بود که بیشتر از یک ماه و در دو مرحله به بند عمومی برگردانده شد و باز هم به سلول انفرادی منتقل شد ، چندین ماه است که بهنام هیچ گونه ملاقات حضوری با خانواده خود نداشته و از ملاقات وی با خانواده‌اش ممانعت به عمل آمده.

تنها فرزند بهنام که مبتلا به بیماری سخت است از نبود بهنام و شنیدن اخبار حمله به بند ۳۵۰ و ضرب و شتم پدرش و متعاقب آن حمله نیرو‌های امنیتی  به خانه آنها دچار استرس و فشار‌های زیادی شده که به گفته پزشکان معالج این میتواند برای نیما بسیار خطرناک باشد و در روند بهبود نیما تاثیرات زیادی بگذارد.

با توجه به مسأیلی که در بالا اشاره شد این را هم باید اضافه کنیم که بهنام بعد از انفرادی ۲۰۹ به بند ۳۵۰ بازگردانده نشده است و به جای آن به بند ۲۰۹ اوین تبعید شده که در آنجا همچنان تحت شدید‌ترین بازجویی‌ها قرار دارد و وضعیت جسمی‌ خود بهنام هم اصلا خوب نیست و از ناحیه سر ، گردن ، پا و همچنین عفونت شدید روده رنج میبرد.

کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده ضمن محکوم کردن ادامه روند بازجویی و تبعید بهنام به بند ۲۰۹ زندان اوین خواستار آزادی تمامی‌ فعالین کارگری زندانی ، کارگران زندانی و زندانیان سیاسی است و از تمام وجدان‌های بیدار می‌خواهد که برای آزادی بهنام و دیگر فعالین کارگری زندانی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند!

هشتم مرداد ماه ۱۳۹۳
شماره تلفن سخنگوی کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده آقای محمود صالحی ٠٩٣۵٧٣۵٣۴١٢





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر