۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

مقاومت زندانیان رجایی شهر همچنان ادامه دارد



به دنبال و در ادامه ی تشدید فشارهای ضدبشری بر زندانیان سیاسی رجایی شهر و قصد پایمال کردن تمام حقوق قانونی آنان از جمله تلفن، هواخوری ، تغذیه مناسب ، فضای مفید زندگی و تمام عرصه ها و آزادیهای موجود عمومی و کار در زندان و ادامه قتل عام طی یکسال و اندی (به تازگی علیرضا کرمی خیرآبادی که توسط رژیم و به دستور دادستان دولت آبادی و اطلاعات کشته شدند) روز 5 شنبه 28 فروردین ساعت سه و نیم بعد از ظهر ، جنایتکاران رژیم با برنامه ریزی قبلی اطلاعات ،به همراه مسئولین زندان، نزدیک به 50 نفر  به بند 12 رجایی شهر حمله کردند و با مقاومت شدید و پکپارچه زندانیان روبرو شدند .
در روند مبارزات داخل زندان روز شنبه  31 فروردین خالد حردانی مبارز سیاسی حبس ابد با 13 سال زندان به دادگاه فراخوانده شد و مورد تهدید قرار گرفت، لازم به ذکر است که خالد حردانی از رفتن به دادگاه  خودداری کرد و اعلام کرد که این دادگاه را به رسمیت نمی شناسد .
 همچنین افشین بایمانی زندانی سیاسی با حبس ابد توسط رئیس (قاتل) حفاظت فرجی نیا  شدیدا" مورد تهدید قرار گرفت .
این تهدید ها در جهت انتقام گیری به دلیل شکست ماموران در یورش 28 فروردین بر علیه زندانیان صورت می گیرد.
 در یورش 28 فروردین، زندانی 62 ساله نامق محمودی که به علت کاستی های عمدی رژیم در حال از دست دادن سوی چشمهایش است به شدت زخمی شد او به رئیس زندان مردانی گفت انگل جامعه تو انگل هستی و غیر از جنایت و رذالت هیچ کاری از دستت برنمی آید انگل بشر.
زندانیان همبسته و یکپارچه با نیروهای انقلابی و با شعارهای مرگ بر استبداد ، مرگ بر خامنه ای ، مرگ بر مدیران رژیم به مقابله با هجوم مزدوران حکومت رفتند .
معلم انقلابی رسول بداغی با صدایی رسا به نمایندگی از تمام زندانیان فریاد زد این چه جنایتی است که مرتکب می شوید بدانید که ما ساکت نخواهیم نشست و به تمام دنیا این جنایت شما را خواهیم گفت .
مردانی گفت :ما مأموریم و معذور و بداغی جواب داد شمر هم برای بریدن سر حسین مأمور بود و معذور.
پس از فرار دشمنان قسم خورده مردم از مقابل مقاومت پکپارچه و آتش مقاومت زندانیان ، همان شب زندانیان با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده تصمیم گرفتند به مدت سه روز اعتصاب کرده و غذای زندان را تحویل نگیرند .    
  لازم به ذکر است که در این طرح فاشیستی پوزه مسئولین زندان از جمله رئیس زندان مردانی ، فرجی نیا و خادم این جانی بالفطره به خاک مالیده شد و زندانیان درس بزرگی به آنان دادند که مردم انقلابی باید در مبارزه با رژیم مورد توجه قرار دهند .
فریده جعفری
4/2/1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر