۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

جان شهرام احمدی هموطن سنی مذهب در خطر است.


شهرام احمدی هموطن سنی مذهب در زندان رجایی شهر زیر اعدام می باشد . در هنگام دستگیری چون حکم با تیر کشتن و به عبارتی تیر خلاص او  را داشتند او را به گلوله بستند که در اثر اصابت پنج گلوله به شدت زخمی شد ولی در زیر فشار افکار عمومی و دوستانش از مرگ حتمی نجات یافت و زیر شکنجه اداره اطلاعات برای اقرار گرفتن و کشیدن اطلاعات مورد سواستفاده قرار گرفت در حال حاضر  جای گلوله عفونت کرده و او با خطر مرگ روبروست .
مسئولان زندان به دستور اراده و  وزارت اطلاعات اقدامی در جهت درمان ایشان نمی کنند تا هم سو و همراه با صحبتهای دولت آبادی مرگ تدریجی و ذره ذره زندانیان را در جهنم رجایی شهر تحقق بخشند .
چند روز پیش علیرضا کرمی خیرآبادی را کشتند و همین طور برادر شهرام ، بهرام احمدی را اعدام کردند .این قتلهای عمدی و علنی در شرایطی اتفاق می افتد که نهادهای به اصطلاح حقوق بشر فقط به لفاظی های توخالی بسنده می کنند و تلویزیونهای سرمایه داری در شوق آزادی اصلاح طلبان حکومتی له له می زنند چه بسا جای تردید ندارد چرا که حکومت خمینی دست پخت خود آنها بود و مخصوصا" اصلاح طلبان این نوکران با جیره و مواجب آنان .
امید نجات زندانیان سیاسی فقط و فقط با انقلاب عظیم مردم  علیه اعدام وشکنجه و برای آزادی زندانیان سیاسی محقق خواد شد .
ما از تمامی مردم آزادی خواه جهان و ایران و تمام سازمانها و احزاب مستقل و تشکلهای مردمی می خواهیم در مقابل جنایت رژیم بی تفاوت نباشند و بدانند آرمان و خواست زندانیان سیاسی آرمان و رهایی و خواست سعادت اجتماعی برای تمام مردم جهان می باشد.

جمعی از زندانیان سیاسی
زندان گوهر دشت  3/2/1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر