۱۳۹۳ اسفند ۱۷, یکشنبه

افزایش پارازیت اندازها در زندان گوهر دشت



دستگاه های مرگ آفرین را جمع کنید!!!

دو روز قبل توسط اداره اطلاعات که خود بخشی از وزارت اطلاعات است در اطراف سالن 12 زندان رجایی شهر که محل نگهداری زندانیان سیاسی است تعداد 4 دستگاه پارازیت انداز به دستگاه های قبلی اضافه کردند، در همان ساعات اولیه پس از اضافه شدن دستگاه های فوق بسیاری از زندانیان دچار سرگیجه، تهوع و استفراغ شدند، دستگاه های پارازیت انداز روی تمامی سیستم های بدن انسان تاثیرات مخرب می گذارند از جمله باعث اختلال حواص ، بیماری سرطان، اختلال در گردش خون،تاثیرات منفی بر سلسله اعصاب و ارگانهای جنسی، تاثیر منفی روی مغز، باعث کند شدن ترمیم و التیام زخم ها، باعث از بین رفتن سیستم دفاعی بدن شده و ...  در نتیجه انسان بسیار زود دچار بیماری های مختلف میشود یا اینکه بیماری های موجود در بدن با سرعت بیشتری رشد می یابند. لازم به یاد آوری است، زندانیانی که دچار بیماری های قلبی هستند زیر پارازیت های فوق  بشدت در خطر قرار دارند.
ماموران اداره اطلاعات از مضرات پارازیت ها به خوبی آگاه هستند بنابراین با نصب دستگاه های فوق آگاهانه دست به جنایت می زنند، طبق قوانین جمهوری اسلام وزارت اطلاعات و دیگر نهاد ها پس از صدور حکم حق هیچ گونه دخالت در نگهداری زندانیان را (که وظیفه سازمان زندانهاست) ندارند ، اما وزارت اطلاعات بطور غیر قانونی در تمامی کارهای زندانها دخالت می کند از جمله : تشکیل پرونده های مجدد علیه زندانیان ، بازجویی مداوم ، شکنجه ، جلو گیری از حقوق زندانیان ، تحت نظر داشتن دائمی زندانیان ،بیمار سازی آنها ، ... و نصب دستگاه های پارازیت انداز و ... بخشی از کارهای غیر قانونی اداره اطلاعات است.
اکنون که جمهوری اسلامی از هر طرف  تحت فشار و گرفتار بحرانهای داخلی و خارجی است با افزایش اعدام ها و بیمار سازی زندانیان به دستور مقامات عالی رتبه و رهبری اداره اطلاعات می خواهند مردم را بترسانند و یا آنها را از داشتن نیرو های سازمانده محروم کنند.
ما از خانواده زندانیان سیاسی و نیروهای آزادیخواه می خواهیم قبل از اینکه اداره اطلاعات بتواند زندانیان سیاسی را نابود یا بیمار کند بر علیه دستگاه های پارازیت انداز دست به اعتراضات گسترده و متحدانه بزنید، همچنین از کارگران ، معلمان ، زنان و دانش آموزان ، دانشجویان و تشکل ها و نهاد های داخلی و جهانی می خواهیم از هر طریق ممکن به کمک خانواده زندانیان بشتابتد،  بیاید برای جمع آوری دستگاه های مرگ آور (پارازیت انداز) اقدام به برگزاری تجمع، راه پیمایی و ... نماییم.
ما خواهان جمع آوری دستگاه های پازیت انداز هستیم .
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

16 /12 /1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر