۱۳۹۳ اسفند ۱۹, سه‌شنبه

حمله نیروهای امنیتی به سلول‌های زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر

امروز سه‌شنبه 19 اسفند ماه 1393، زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر حشمت‌الله طبرزدی، خالد حردانی، شاهرخ زمانی، ارژنگ داوودی، زانیا مرادی، لقمان مرادی و رسول بداقی را به بازرسی اطلاعات فراخوانده‌اند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز سه‌شنبه 19 اسفند ماه 1393، زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر حشمت‌الله طبرزدی، خالد حردانی، شاهرخ زمانی، ارژنگ داوودی، زانیا مرادی، لقمان مرادی و رسول بداقی را به بازرسی اطلاعات فراخوانده‌اند.
اما زندانیان از رفتن به بازرسی خودداری کرده‌اند و طبق گزارش دریافتی هنگامی که مسوولین بازرسی برای بردن زندانیان به سالن 12 مراجعه کرده‌اند، حشمت‌الله طبرزدی خطاب به مسوولین گفته است: ما را به زور به زندان آورده‌اید، حکم غیرقانونی داده‌اید، 15 سال است که زندانی شما هستیم و هر نوع پرونده‌سازی جدید را نیز نمی‌پذیریم.
منبع موثقی در این باره به کمپین گفت: مسوولین زندان مردانی، نیروهای امنیتی، بحرینی رئیس حراست و نیروهای انتظامی به رهبری زلفلی با غافلگیری زندانیان سیاسی که در هواخوری بودند و با قفل زدن به درب هواخوری به درون سلول‌ها حمله کرده و همه جا را بهم ریختند.
آنها در حالی که گروهی از زندانیان در هواخوری محصور بودند، همراه دوربین‌های فیلمبرداری به درون سلول‌ها حمله کرده‌اند، از سلول‌ها فیلمبرداری کردند و سعی کردند نمایش قدرت بدهند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر