۱۳۹۳ دی ۱۸, پنجشنبه

نامه بهنام ابراهیم‌زاده در خصوص صدور حکم جدید


خبرگزاری هرانا – بهنام ابراهیم‌زاده که در تاریخ ۸ دی ماه در ارتباط با وقایع فروردین ماه سال جاری (پنج‌شنبه سیاه) به ۹ سال و ۴ ماه زندان محکوم شد طی نامه‌ای می‌نویسد: «من ۵ سال حکم زندان داشتم که ۴ سال آنرا گذرانده‌ام. اما من را دوباره دادگاهی کردند. در این دادگاه حتی اجازه ندادند وکیل من خانم منیژه محمدی شرکت کند. در شعبه ٢۶ من را محاکمه کردند و حکم جدیدم را شعبه ١۵ به ریاست قاضی صلواتی در٨ دیماه به من ابلاغ کرد. به من اتهاماتی ساختگی و واهی چون اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور و ارتباط با سرپل مجاهدین، فعالیت تبلیغی علیه نظام و ارتباط با احمد شهید، و داشتن ماهواره زده شده است. من این حکم را قبول ندارم و هر گونه ارتباطی با مجاهدین را تکذیب می‌کنم. من با این سازمان نه ارتباطی داشته‌ام و نه دارم. و این را فقط یک اتهام ساختگی و پاپوش دوزی می‌دانم.»
متن کامل این نامه که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته را در زیر می‌خوانید:
به تمام انسانهای آزادیخواه د ر سراسر جهان
من به حکم جدید زندانی که برایم صادر شده اعتراض دارم
من بهنام ابراهیم‌زاده از زندان رجایی شهر این نامه را می‌دهم. قبل از هر چیز از حمایت‌های شما عزیزان در ایران و در هر کجای جهان که هستید تشکر و قدردانی می‌کنم. من بدنبال تقاضای فرزندم نیما و خانواده‌ام، همبندانم و دوستان کارگر و با اتکا به حمایت وسیع و گرم و صمیمانه شما، اعتصاب غذایم را خاتمه دادم. اما همچنان بر خواست‌هایم پافشاری می‌کنم. خواست فوری من بازگرداندن من به سالن ١٢ رجایی شهر به میان زندانیان سیاسی است. همچنین بدنبال فشارهایی که در زندان به من وارد شده و ٣١ روز اعتصاب غذایی که داشتم در وضعیت جسمانی بدی قرار دارم. درخواست فوری من مرخصی از زندان و امکان معالجه و درمانم است. خبر دارید که فرزندم نیما ابراهیم‌زاده با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند. اکنون حال او بد‌تر شده و به بیمارستان هفت تیر انتقالش داده‌اند. می‌خواهم فورا نزد او باشم.
من ۵ سال حکم زندان داشتم که ۴ سال آنرا گذرانده‌ام. اما من را دوباره دادگاهی کردند. در این دادگاه حتی اجازه ندادند وکیل من خانم منیژه محمدی شرکت کند. در شعبه ٢۶ من را محاکمه کردند و حکم جدیدم را شعبه ١۵ به ریاست قاضی صلواتی در٨ دیماه به من ابلاغ کرد. به من اتهاماتی ساختگی و واهی چون اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور و ارتباط با سرپل مجاهدین، فعالیت تبلیغی علیه نظام و ارتباط با احمد شهید، و داشتن ماهواره زده شده است. من این حکم را قبول ندارم و هر گونه ارتباطی با مجاهدین را تکذیب می‌کنم. من با این سازمان نه ارتباطی داشته‌ام و نه دارم. و این را فقط یک اتهام ساختگی و پاپوش دوزی می‌دانم.
من نه دزدم، نه جنایت کرده‌ام. من یک فعال کارگری هستم که از حقوق کارگران، حقوق کودکان، حقوق انسان‌ها دفاع کرده‌ام. اتهام من اینهاست و برای این ٩ سال و ۴ ماه دیگر من را محکوم به زندان کرده‌اند. صدور این حکم نیما فرزندم که بیمار است را دچار فشار روحی و عصبی سنگینی کرده است. و همسر و خانواده‌ام بشدت زیر فشار هستند. بازهم می‌گویم و می‌خواهم همه جهانیان صدای من را بشنوند. من به این حکم اعتراض دارم. من اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین را تکذیب می‌کنم. من همچنان پیگیر خواست‌هایم هستم. و اگر جرم من دفاع از انسانیت است. من همچنان یک انسانم و از حقوق انسان‌ها دفاع می‌کنم. از همه سازمانهای مدافع انسان در سراسر جهان و از همه کسانیکه صدای من را می‌شونید می‌خواهم من و خواست‌هایم را حمایت و پشتیبانی کنند.
بهنام ابراهیم‌زاده
١۶ دی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر