۱۳۹۳ دی ۱۴, یکشنبه

اعلامیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان‌های رجایی شهر، اوین و تبریز در محکومیت حکم ظالمانه بهنام ابراهیم زاده


حبس فله ای برای یک زندانی سیاسی را محکوم می کنیم
آگاهی یافتیم دادگاه امنیتی موسوم به انقلاب بهنام ابراهیم زاده زندانی کارگری و حقوق بشری را به نه و نیم سال حبس دیگر محکوم کرد .این در حالی است که این زندانی سیاسی بیش از ۴ سال ازدوره  حبس خودرا گذرانده و زمان زیادی به آزاد شدنش باقی نمانده و دارای فرزندی است که از بیماری سرطان رنج می برد .
اتهام جدید آقای بهنام ابراهیم زاده حوادث سال گذشته در بند ۳۵۰ اوین ذکر گردیده است که در آن حادثه زندانیان به صورت وحشیانه توسط لباس شخصی ها و ماموران سازمان زندانها مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند پس از آن حمله وحشیانه برخی از زندانیان سیاسی و عقیدتی بند ۳۵۰ را به انفرادیها انتقال دادند، عده ای را به زندان گوهر دشت تبعید کردند، زنده یاد غلامرضا خسروی را اعدام کردند و ابراهیم زاده از جمله زندانیانی بود که نه تنها برای مدت طولانی در انفرادی نگهداری شد بلکه پس از آن او را به زندان گوهردشت منتقل کرده و برایش پرونده جدیدی ساختند که نتیجه اش نه سال و نیم حبس جدید بوده است .
هم چون سایر پرونده های سیاسی هیچ کس از نحوه بازجویی ، بازپرسی و تشکیل دادگاه آگاهی پیدا نکرد .
 شوربختانه تمام احکام دادگاههای غیرقانونی و امیتی موسوم به دادگاه انقلاب بصورت فله ای و بدون آیین دادرسی داده می شود و هیچ کس نیز پاسخگو نیست .
در وضعیت جدید که رژیم به بحرانهاب جدی اقتصادی سیاسی ناشی از تحریمهای بین المللی به دلیل بلندپروازیهای هسته ای ، اختلافات درونی و بویژه اعتراضات اجتماعی و ناامنی های گوناگون روبروست سعی می کند با فشار به فعالان حقوق بشری و سیاسی و نیز اجرای فله ای احکام اعدام و تشدید سرکوبها شکستهای خود را این گونه جبران کند.
 بنابراین احزاب ، گروهها و نهادهای حقوق بشری بیش از این مماشات نکرده و فریادهای اعتراض آمیز خود را علیه این همه ستم و بی عدالتی و قانون شکنی بلندتر کنند تا آزادگان جهان از شرایط زندانیان ستمدیده آگاهی یافته و به دولتهای خود اجازه ندهند به خاطر منافع اقتصادی تا این اندازه با این رژیم کنار بیایند.
 باید فریاد تظلم خواهی ما آشکار و اثرگذار باشد کسانی چون بهنام ابراهیم زاده و خانواده اش نیازمند پشتیبانی همه ی شهروندان آگاه و آزاد اندیش می باشند.


اسامی امضا کنندگان به ترتیب حروف الفبا
فرید آزموده
رضا اکبری منفرد
افشین بایمانی
محمد جراحی (زندان مرکزی تبریز)
ایرج حاتمی
خالد حردانی
افشین حیرتیان
شاهرخ زمانی
سعید شیرزاد (زندان اوین)
حشمت اله طبرزدی
علیزضا فراهانی
ابوالقاسم فولادوند
صالح کهندل
سعید ماسوری
اسدالله هادی
میثاق یزادن نژاد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر