۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

به نجات جان نیما پسر بهنام ابراهیم زاده بشتابیم



اطلاعیه شماره ٨٤

به نجات جان نیما پسر بهنام ابراهیم زاده بشتابیم

بنا بر خبر منتشر شده از سوی کمیته پیگیری برای ایجاد تشکل های کارگری، نیما ابراهیم زاده پسر چهارده ساله بهنام ابراهیم زاده ، از فعالین کارگری محبوب و شناخته شده دچار بیماری خونی شده و اکنون در بیمارستان محک مخصوص بیمارهای خاص بستری است.
نیما ابراهیم‌زاده، ١٤ سال سن دارد و در کلاس سوم راهنمایی درس می‌خواند. او ١١ سال سن داشت که پدرش به جرم دفاع از حقوق کارگران، به جرم دفاع از حقوق کودکان و به جرم مبارزه برای یک زندگی انسانی دستگیر و به 5 سال زندان محکوم شده است و مدتی است که از ملاقات پدرش محروم است.
اکنون نیما بیمار است و نیاز به پدرش دارد. این را پزشکان معالج نیما تاکید کرده اند و گفته اند که وضعیت او به گونه ای است که به لحاظ روحی حضور پدرش در کنار وی الزامی است او نیاز به محیطی آرام و بدور از فشارهای عصبی دارد. اما جانیان اسلامی بهنام را در زندان نگاهداشته و حتی خبر از این است که او را به بند انفردای برده اند. بعلاوه یک معضل خانواده بهنام ابراهیم زاده تهیه دارو و هزینه های بیمارستان است. باید با کارزاری جهانی به کمک نیما ابراهیم زاده بشتابیم. خانواده بهنام ابراهیم زاده را تنها نگذاریم. بهنام ابراهیم زاده باید فورا آزاد و در کنار نیما و خانواده اش باشد.
جمهوری اسلامی در قبال جان نیما ابراهیم زاده مسئول است. باید صدای اعتراض نیما و بهنام ابراهیم زاده و این خانواده کارگری در سطح جهانی باشیم و اعتراضی جهانی بر پا کنیم.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی از تمام سازمانهای کارگری در سراسر جهان و همه نهادهای انساندوست انتظار دارد که به هر شکل که میتوانند به کمک بهنام بشتابند. خواهان آزادی فوری بهنام ابراهیم زاده از زندان شوند. به هر شکل که میتوانند جمهوری اسلامی را بخاطر فشار دائم بر روی رهبران و فعالین کارگری محکوم کنند و خواهان آزادی فوری همه کارگران زندانی و زندانیان سیاسی از زندان شوند.
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
٢٠ دی ٩١، ٩ ژانویه ٢٠١٣
شهلا دانشفر
Shahla_daneshfar@yahoo.com
بهرام سروش
Bahram.Soroush@gmail.com 
http://free-them-now.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر