۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

بیانیه 64


شاهرخ زمانی نیاز به حمایت مالی دارد

19 ماه پیش دولت سرمایه داری جمهوری اسلامی شاهرخ زمانی و 4 نفر دیگر را با اتهامات دروغین دستگیر کردند ، طی 19 ماه گذشته پس از  اذیت و آزار و شکنجه های مختلف آنها را محاکمه کردند و شاهرخ را به 11 سال زندان محکوم نمودند .
طبق حکم ضد انسانی صادره او را زندانی کردند و برای شکستن مقاومت او و جلوگیری از اعتراضاتش ، شاهرخ را از بندی به بندی دیگر و سپس از زندانی به زندان دیگر تبعید کردند و اکنون بیش از سه ماه است که به زندان گوهر دشت تبعید شده است . حکومت سرمایه داری اسلامی شاهرخ زمانی کارگر نقاش را که با دسترنج روزانه اش امرار معاش می کرد از خانواده اش جدا کرده و ضمن سلب آزادی ، برای او و خانواده اش ایجاد مشکلات و فشارهای روحی فراوانی کرده اند هم چنین با سردواندن آنها در ادارات ، آنها را دچار مشکلات مالی فراوانی نموده اند . با تبعید های مکرر شاهرخ پدر و مادر پیر و خانواده او را دچار زحمات زیاد مسافرت به جهت ملاقاتهای بی برنامه و نامعلوم کردند  همین طور از طرق مختلف پیگیری پرونده او در دادگاهها و ادرات مختلف را با موانع زیادی مواجه کرده اند .
اکنون با توجه به گرانی و تورم در ایران دیگر امکان برطرف کردن نیازهای مالی برای آنها ممکن نیست و همچنین از عهده هزینه های اندک شاهرخ در زندانهای بی قانون و قرون وسطایی جمهوری اسلامی بر نمی آیند .
بدین جهت لازم می دانیم اعلام نمایم که شاهرخ در حال حاضر نیاز مبرمی به حمایت های مالی از جانب انسانهای مبارز و آزادیخواه دارد .
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی ضمن اعلام اینکه طی 19 ماه گذشته حمایتهای مالی و معنوی بسیاری از جانب شما عزیزان صورت گرفته که در جهت ادامه مبارزه بسیار کارساز بوده اند از این بابت به گرمی و صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم و لازم می دانیم بگوییم پس از این نیز به حمایتهای مالی و معنوی گسترده تری احتیاج دارد
هم چنان پیشاپیش از حمایتهای دوستان و رفقا صمیمانه سپاس گزاریم.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
7/10/1391

۳ نظر:

  1. لطفا برای جمع آوری و ارسال کمک مالی اطلاعات بیشتری در اختیار بگذارید
    با سپاس
    سعید کامران

    پاسخحذف
  2. دوستان و رفقا برای ارسال کمک های خود می توانند از روش های زیر استفاده نمایند
    1- با ایمیل کمیته حمایت از شاهرخ زمانی تماس گرفته اطلاعات لازم را دریافت نمایند. freeshahrookh@gmail.com
    2- بایکی از نهاد های اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران که در کشور های مختلف حضور دارند، تماس بر قرار نمایند.
    3- از طریق رفقای صندوق همبستگی با کارگران ایران- کانادا
    4- از طریق رفیق پرویز قلیج خانی
    5- از طریق رفیق پریسا نصرآبادی
    6- از طریق رفیق نیما پور یعقوب
    7- از طریق رفیق محمد اشرفی
    8- از طریق رفیق علی افشاری
    9- از طریق رفیق حسین حمیدی
    10- از طریق بسیاری از رفقا که با کمیته حمایت ارتباط دارند و یا رفقای که عضو کمیته حمایت از شاهرخ زمانی هستند می توانید کمک های خود را تحویل بدهید
    11- همچنین دوستان و رفقای که خودشان مستقیمان در داخل ارتباط دارند با در نظر گرفتن موارد امنیتی می توانند از ارتباط مستقیم خود استفاده نمایند
    قبلا از کمک ها و حمایت های مادی و معنوی و عملی تمامی دوستان و رفقا صمیمانه تشکر می کنیم
    کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
    8/10/1391

    پاسخحذف