۱۳۹۲ بهمن ۱۱, جمعه

مجموع گزارشات از زندان جهنمی رجایی شهر


اعتراض خانواده ها به سلیمانی  بدنبال آخرین تصمیم مجمع عمومی سالن 12 سیاسی عقیدتی رجایی  شهر برای اعتصاب سه روز و اطلاع رسانی و تذکر خانواده زندانیان سیاسی به سلیمانی روز 16 دی عده کثیری از خانواده ها با سلیمانی دیدار و اعتراض شدید خود را به تشدید پارازیت ها و بستن کتابخانه اعلام کردند، سلیمانی گفت پارازیت در مسئولیت دادستان تهران جعفری دولت آبادی است و در مورد کتابخانه اظهار بی اطلاعی کردند که حتما کار را پیگیری می کنند .لازم به ذکر است با هدایت اداره اطلاعات و مسئولین جمهوری اسلامی فشارهای مضاعف از جمله، حمله گارد به سالن 12 در روزشنبه 5/11/1392 زیانهای جدید به زندانیان سیاسی رجایی شهر وارد شده که باعث مبارزه و مقاومت آن ها از جمله (دادن شعارمرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای و اعتصاب سه روز از 6 تا 8 بهمن) شد. در روز چهارشنبه 9 دی عده ای از ملاقات کنندگان از خانواده های زندانیان سیاسی رجایی شهر به نبود تلفن و تشدید پارازیت و یورش به سالن 12 با مردانی رئیس زندان صحبت کردند که مردانی با قسم و دروغ و ضمن ابراز بی اطلاعی از تمام حوادث تمامی مسئولیت را بعهده مسئولین قضایی و اطلاعات انداخت و گفت:
 اگر شما پیش دولت آبادی بروید بهتر است اگر ایشان دستور بدهد من الان 6 باجه تلفن عمومی در سالن 12 نصب می کنم.  باور کنید من کاره ای نیستم.

(ما باور کردیم آقای مردانی شما ناراحت نباش!)

امروز (چهار شنبه 9/11/1392) ساعت 1 ظهر سمکو خلقتی از بچه های مبارز کرد از نمایندگان شورای 12 سالن سیاسی که نقش بسزایی را در برخورد با اعمال غیر قانونی و خودسرانه ی مسئولین داشت و مخصوصا روز جمعه در حمله گارد بعد از خوانده شدن  دروغین اسمش برای ملاقات با خانواده به دستور مردانی وی را گرفته و به سلول انفرادی انداخته اند.
بنابه اخبار موثق روز دوشنبه 7 دی در گردهمایی مسئولین زندان مردانی رئیس زندان،بحرینی مسئول حفاظت ،آقایی مسئول بازرسی و هم چنین نفراتی از اداره اطلاعات و قوه قضاییه تشکیل شد که تصمیم به سرکوب شدید زندانیان تا حد کشتارگرفتند که با سکوت مردانی و تایید بحرینی به تصمیم گرفته شده منجرشد. در این بین یکی از افراد منتصب به قوه قضائیه به سربازان گمنام امام زمان شدیدا اعتراض کرد و گفت شما دستور قتل،ترور،کشتار،اعدام و حکم های سنگین داده و پس از اجرا به صورت زبونانه خودتان را عقب کشیده و همه عاملین را لو داده و آنها را به روز سیاه می نشانید و ازاین که چه بلایی سر قاضی ،مامور و خانواده آنها بیاید، ک کتان هم نمی گزد. (در تایید نظرات ایشان یکی دیگر گفته بود باید به صدها موارد از جمله قاضی مرتضوی ،حداد و مامور مطیعتان امامی اشاره کرد...)
وضعیت برخی از زندانیان بر اثر پارازیت
هادی کریم که به دنبال تشدید پارازیت ها کیسه صفراش ترکیده  و مورد جراحی قرار گرفته که حال وی بسیار وخیم بوده و سایه مرگ مثل اوسانلو و خیر آبادی وی را تهدید می کند .
اعتراف صریح امروز 9 بهمن اداره بهداشت زندان در اینکه آب زندان صد درصد آلوده و مسموم کننده می باشد و تا حالا ده ها نفر را به اسهال ،استفراغ و مسمویت دچار کرده به طوریکه 2 نفر به خاطر وخامت حال به بیمارستان منتقل شده اند.
لازم به ذکر است که زندان رجایی شهر با ظرفیت 1500 نفر پذیرای 5500 تا 6000 زندانی می باشد و250 زندانی عقیدتی – سیاسی  با 40 اعدامی از جمله زانیار و لقمان مرادی ، شهرام احمدی و 20 حبس ابد و مابقی با حبس های 10 تا 30 سال در وضعیت مرگ تدریجی به سر می برند و مسئولین جمهوری اسلامی مخصوصا شخص دولت آبادی و وزارت اطلاعات هدفی جزء نابودی آنها ندارند.
پیش به سوی اتحاد بیش‌تر برای فشار بیش‌تر
پیش به سوی اعتراضات گسترده‌تر با شعار
کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
9/11/1392



۳ نظر: