۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای

مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای

یورش وحشیانه نیروهای امنیتی به سالن 12 رجایی شهر و مقاومت جسورانه زندانیان
امروز5 بهمن زمانی که بیشتر زندانیان در هواخوری بوده اند نیروهای امنیتی به دستورمرتضی سعیدی معروف به بحرینی رئیس اطلاعات زندان به داخل سالن 12 ریخته ، درب ها را بسته و شروع به تخریب اموال زندانیان کردند و دراین میان کسانی که داخل بند بودند را به باد ضرب و شتم گرفتند که البته با مقاومت جسورانه زندانیان داخل بند مواجه شدند و مابقی زندانیان با دیدن این اقدام نیروهای امنیتی از حیاط شروع به سر دادن شعار های مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای کردند که نیروهای امنیتی در ترس از همه گیر شدن شعارها در زندان عقب نشستند . زندانیان در مقابله با این حرکت وحشیانه نیروهای امنیتی از دادن آمار خودداری نموده و از آمدن مامور آمار گیرنده به داخل سالن جلوگیری کردند. زندانیان سالن 12  با تصمیم مجمع از فردا (6 بهمن) به مدت سه روز اعتصاب غذا خواهند کرد.
بحرینی کیست؟
بحرینی از سرکوبگران و جنایتکاران علیه بشریت است که در زندان ارومیه مرتکب جنایتهای هولناکی علیه زندانیان سیاسی و عادی شده که منجر به قتل و معلولیت تعدادی از زندانیان زندان ارومیه شده است و در حال حاضر به جنایات وحشیانه خود علیه زندانیان سیاسی رجایی شهرادامه می دهد.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

5/11/1392لازم به یادآوری است بحرینی از سرکوبگران و جنایتکاران علیه بشریت است که در زندان ارومیه مرتکب جنایتهای هولناکی علیه زندانیان سیاسی و عادی شده که منجر به قتل و معلولیت تعدادی از زندانیان زندان ارومیه شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر