۱۳۹۴ آذر ۱۲, پنجشنبه

محمود بهشتی معلم زندانی در اعتصاب غذا بسر می برد






سلام همکاران:" 
   " تهيه و تدوين طرح‌ گذار از وضع موجود  تشکل ها ی صنفی معلمان  به وضع مطلوب"

   تشکل ها صنفی معلمان تلاش کنند  تهيه و تدوين طرح‌هاي گذار از وضع موجود  تشکل ها   به وضع مطلوب را بررسی کنند ساختار  تشكيلاتی و زمينه‌سازي مديريت و كنترل تنش‌هاي تشکل هارا طراحی کنند
و سا زکار لازم برای اصلاح  این حرکت
انجام گیرد.
تنظیم و تفکیک صحیح وظایف و پست‌ها و سطوح و سلسله مراتب تشکیلاتی و ارائه پیشنهاد  و مشورت از همکاران به شورای مرکزی انجام گیرد. تا زمینه بهبود تشکیلات انجام گیر د. و مطالعات کارشناسی دراین مورد انجام پذیرد. كنترل و نظارت بر چارچوب و اصول وظايف تشکل ها مورد دقت قرار گیرد.
پیشنهاد بنده در مورد موضوع بالا موارد زیر است.  همکاران این پیشنهادات را بررسی کنند.و پیشنهادات دیگری به آن اضافه کنند.
1-آسیب شناسی از حرکت های گذشته
تشکل های صنفی انجام گیرد. مصادیق
گفته شود . تاموجب تفسیر های مختلف نگردد..
2-توان تشکیلاتی خود را دقیق بررسی کنند . اعضای" فعال ،نیمه فعال و بی تفاوت" بررسی گردد. برای هر کدام از اعضای فوق برنامه و طرح داشته باشند.
3- مهم ترین وظیفه تشکل های صنفی معلمان در شرایط موجود این است. مجامع عمومی تشکل ها انجام گیرد. متاسفانه "دولت تدبیر و امید"مجوز برگزاری مجامع عمومی تشکل های سیاسی معلمان موافقت می کند . ولی برای تشکل های صنفی اقدام جدی انجام نمی دهد.
شاید فکر می کند . از تشکل های صنفی معلمان نمی تواند  برای انتخابات آینده استفاده  ابزاری کند.چو ن تشکل ها
فهمیده اند. دیگر" کلاه سر آنها نمی رود"
4- "نا امیدی و ترس " در تشکل ها موج می زند. فکر می کنم .اگر برخی همکاران فداکاری کنند. جلودار حرکت شوند. تا این ترس ریخته شود. و امید به تشکل ها باز گردد. نخواهند. "دستی از
غیب بیاید.آنها را نجات دهد"
5- تشکل ها بر روی نیروی های کیفی سرمایه گذار کنند و به آنها مسئولیت دهند.تا آماده نقش صنفی خود شوند تا جایگزین پیشکسوتا ن صنفی شوند.
6- تشکل ها از تمام ابزار ها برای رسیدن به خواسته خود استفاده کنند.به یک ابزار بسنده نکنند.بطور مثال از ابزار های
"تجمع،اعتصاب،چانه زنی،نامه نگاری به
سران قوای سه گانه،ایجاد کمپین برای آزادی زندانیان معلم،ارتباط با سازمان آموزشی مستقل خارج از کشود مانند:
"آموزش بین الملل،یونسکو،اتحادیه های معلمان سایر کشور هاو...


محمد خاکساری


به نام خداوند جان و خرد



به این وسیله اعلام می نمایم:
اینجانب محمود بهشتی لنگرودی که ۲۵ سال از عمر خود را صرف تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم کرده و بیش از ۱۵ سال نیز در قالب فعالیتهای صنفی، در خدمت فرهنگیان عزیز بوده ام، در اعتراض به حکم ناعادلانه قاضی صلواتی "مبنی بر ۹ سال حبس"، از جانب دادگاه چند دقیقه ای، از پنجشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۴ به صورت رسمی در اعتصاب غذا به سر می برم، به این امید که مسوولان، به ویژه مسوولان قضایی با شنیدن فریاد تظلم خواهی اینجانب، نسبت به توقف اجرای حکم تا زمان اعاده دادرسی در دادگاهی صالح، علنی و با حضور هیات منصفه اقدام نمایند.
این خبر صرفا جهت ایجاد فرصت برای مسوولین جهت رسیدگی به خواسته هایم، تا این لحظه، چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ اعلام عمومی نشد.
بدیهی است که مسوولیت هر اتفاق ناخوشایندی که طی دوران اعتصاب غذا متوجه اینجانب شود به عهده همه کسانی خواهد بود که ظلم مذکور را در حق من مرتکب شده و یا در برابر این دادخواهی سکوت و بی تفاوتی اختیار می کنند.

محمود بهشتی لنگرودی
۱۱آذر ۱۳۹۴-اوین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر