۱۳۹۴ آذر ۱۵, یکشنبه

نامه اعتراضی اتحادیه کارگران پست کانادا به خامنه ای برای زندانی کردن کارگران ، معلمان و فعالین سیاسی


اول دسامبر 2015
سید علی خامنه ای
رهبر جمهوری اسلامی ایران
من این نامه را به نمایندگی از طرف 52 هزار عضو اتحادیه کارگران پست کانادا (CUPW)   می نویسم ، و می خواهم  سعید شیرزاد فعال جقوق کودکان را که دستگیر شده و به پنج سال زندان محکوم شده است آزاد کنید . اتهام سعید شیرزاد "فعالیت برای حقوق بشر و همکاری با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد" اعلام شده است . او اولین بار در اگوست  2012 زمانی که در اهر ( آذربایجان شرقی ) برای نجات زلزله زدگان فعالیت می کرد دستگیر شد،او بعد از 19 روز با وثیقه آزاد شده بود ( اکنون در زندان رجایی شهر سالن 12 زندانی است ) سعید شیر زاد با چندین ان جی او همکاری می کرد از جمله عبارتند از :  انجمن حمایت از حقوق کودکان ، خانه کودک شوش و انجمن حمایت از کودکان خیابان .
این دفعه اول نیست که (CUPW) اتحادیه کارگران پست کانادا   نسبت به زندانی کردن فعالین و کارگران نامه اعتراضی می نویسد. اما ما همچنان شاهد افزایش دستگیری فعالین و کارگران طی چند ماه اخیر بودیم ، که اخیرا" یک فعال دیگر یعنی جعفر عظیم زاده که به شش سال زندان محکوم شده است او(جعفر عظیم زاده) بخاطر دفاع از حقوق کارگران و حمایت از آنها در جهت دست یابی به یک زندگی بهتر و افزایش دستمزد ها زندانی شده است.
در حال حاضر بسیاری از فعالین کارگری مانند بهنام ابراهیم زاده ، محمد جراحی ، آرام و فواد زندی ، رسول بداقی ، اسماعیل عبدی ، علیرضا هاشمی، عبدالرضا قنبری، محمود بهشتی ، علی اکبر باغانی و بسیاری از فعالین سیاسی به خاطر دفاع از حقوق کارگران و خقوق بشر در زندان هستند .
این فعالین نمایندگان مردم ایران هستند و از آنها دفاع می کنند، آنها ( زندانیان) صدای کودکان، زنان، زحمتکشان و تمامی کارگران ایران هستند، باید به آنها گوش فرا داد( دهید) ، در این راستا است که (CUPW) اتحادیه کارگران پست کانادا با هزاران انسان معترض در سطح جهان هم صدا شده و خواهان آزادی فوری سعید شیر زاد و تمامی زندانیان سیاسی در ایران هستند .
ما خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط زندانیان سیاسی هستیم .

با احترام
مایک پاله سک
رئیس اتحادیه کارگران پست کانادا (CUPW)






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر