۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

مدیریت شرکت واحد که سالهاست با پرونده سازی و اخراج کارگران حق طلب

 با فعالیت سندیکا مقابله می کند. از سال ۹۱ با استخدام فردی کار چاق کن و پرداخت مبالغ بسیارغیرمعقول و هنگفت به وی از فساد اداری در کشور سوء استفاده کرده و ادارات کار استان تهران را با خود همراه کرده است. و دادخواهی کارگران اخراجی رنج کشیده در سالیان اخیر با این روش سرکوب شده است.
در ادامه دادخواهی ها، معاون روابط کار پس از ملاقات با کارگران اخراجی حق طلب، با ارسال نامه ای به مدیر کل کار استان تهران اعلام کرد که اخراج این کارگران ابعاد غیر حقوقی داشته است و دستور بازگشت بکار آنان در کار سابق و شرایط قبلی را دادند. ولیکن مدیریت شرکت واحد با مشورت مدیر کل کار استان تهران و با هماهنگی حراست و همراهی یکی ازشورایی های خود فروخته از سامانه پنج شرکت واحد، به دفتر معاون وزیر مراجعه و با شانتاژ مانع از اجرای دستور بازگشت بکار این رانندگان زحمت کش شدند.
یاد آور می شود اعضای سندیکا آقایان حسن سعیدی، وحید فریدونی، ناصر محرم زاده، حسین کریمی سبزوار و خانم فرحناز شیری عموما از سال
۹۱ به دلیل فعالیت سندیکایی اخراج شده اند و آقای رضا شهابی عضو هیات مدیره سندیکا در سال ۸۹ به شش سال حبس محکوم شده و هم اکنون در مرخصی پزشکی بسر می برد با وجود اینکه وزیر کار در اجلاس خرداد ماه گذشته سازمان جهانی کار اعلام کرده ایشان آزاد و مشغول بکار می باشد ولیکن از بازگشت بکار این کارگر نیز ممانعت شده است.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اخراج غیر قانونی این کارگران حق طلب را محکوم کرده و خواهان بازگشت بکار آنان با دریافت خسارت ایام تعلیق می باشد.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر