۱۳۹۳ تیر ۱, یکشنبه

فراخوان زندانیان گوهردشت در حمایت از اعتصاب غذای رضا شهابی

مردم ایران، کارگران، آزادیخواهان و نهادهای مدافع حقوق انسان ها!


با بی توجهی و آزار و اذیت جمهوری اسلامی جان رضا شهابی در 24 مین روز اعتصاب غذا در خطر است!


رضا شهابی، عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد و مسئول مالی این سندیکا، بدلیل تلاش و ایجاد تشکل قانونی مدافع حقوق کارگران، مانند امنیت شغلی و دستمزد شایسته انسانی و آزادی حق تشکل و اعتصاب، توسط حکومت ضد کارگری دستگیر و زندانی شد.

او، بدنبال یورش وحشیانه ارازل و اوباش به بند 350 زندان اوین چند روز به سلول انفرادی فرستاده شد و سپس بطور غیر قانونی و بدون محاکمه و حکم قضایی به زندان جهنمی رجایی شهر (گوهردشت) تبعید شده است. وی در اعتراض به این اعمال خودسرانه و غیرقانونی، 24 روز است که در اعتصاب غذا بوده و حدود 9 کیلو وزن کم کرده است. و متاسفانه بعلت بیماری های سخت، مانند دیسک و قلب، در وضع وخیمی بسر می برد.

ما ضمن اعلام 24 ساعت اعتصاب غذا در همدردی و همبستگی با خواست های انسانی و به حق ایشان، از تمامی نهادها و مردم ایران و جهان می خواهیم صدای اعتراض و فریاد خود را، علیه نا عدالتی و حق کشی های روا داشته بر ایشان، بلندتر و رساتر کنند.

مخصوصا خانواده 50 میلیونی کارگران باید بدانند که رضا شهابی فرزند جسور، مبارز و حق طلب این طبقه، زندگی و خوشبختی خود و خانواده اش را در راه مبارزه برای سعادت خوشبختی آنها  گذاشته و فدای ایشان می کند. با دفاع از وی از آینده ای عاری از بهره کشی و جور و ستم، از حق تشکل، اعتراض و حق زندگی انسانی خود دفاع کنید.


شاهرخ زمانی

خالد حردانی

افشین حیرتیان

محمد بنازاده امیرخیزی    

صالح کهندل

رضا اکبری منفرد

علی سلان پور

اصغر قطان

محمد علی منصوری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر