۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

بیانیه 60




اصلاح یک اشتباه


پس از  دریافت گزارش برگزاری جلسه اهدای دومین جایزه حقوق بشری شهر بوخوم از طریق سایت ایران آزاد در تاریخ 27/ 9/1391 که یکی از برندگان جایزه فوق شاهرخ زمانی بود، دریافتیم، گزارش رسیده به کمیته حمایت از شاهرخ زمانی در تاریخ 26/9/1391 از جلسه بر گزاری مراسم فوق اشتباه بوده است .
در تاریخ 16/9/1391 گزارش دریافتی اعلام می کرد که پیام تشکر شاهرخ زمانی در جلسه اهدای دومین جایزه حقوق بشری شهر بوخوم خوانده نشده است بنابراین به دنبال این گزارش طبق قرار قبلی پیام شاهرخ را با یک توضیح کوتاه به عنوان ابراز تأسف از خوانده نشدن پیام فوق منتشر کردیم.
 اما در گزارش سایت ایران آزاد آمده است که ترجمه آلمانی پیام شاهرخ زمانی در جلسه فوق توسط آقای روبرت هلر خوانده شد و متن فارسی آن نیز به طور همزمان روی پرده به نمایش در آمده است .
در نتیجه ضکن تشکر و قدردانی از مسئولین ، سخنرانان و مهمانان حاضر در جلسه عذرخواهی خود را از دو جنبه به حضور عموم اعلام می داریم :

1- از این جهت که به دنبال دریافت گزارش اشتباه ، توضیح اشتباهی ارایه دادیم.

2- از اینکه نتوانستیم درست و اصولی پیام شاهرخ را در جلسه ارایه دهیم و همچنین نتوانستیم گزارشی مستقل از جلسه تهیه نماییم، بابت این کوتاهی نیز پوزش می طلبیم  . (هر چند که در حد توان و بضاعت این کمیته که از افراد پراکنده در شهر ها و کشور های مختلف تشکیل شده،  نیست، اما با دقت بیشتر می توانستیم از دچار شدن به مشکلات بیان شده دوری کنیم.)

امیدواریم در آینده اگر چنین مواردی پیش آمد از این اشتباه به عنوان تجربه استفاده کرده با دقت بیشتر وظایف خود را انجام بدهیم . هر چند که برای جلوگیری از اشتباهات لازم است که رفقا و دوستان در جهت حمایت از آزادی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی بیشتر ما را همراهی نمایند .


کارگران زندانی همچنان در انتظار حمایت های ما هستند.

پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!
پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
  1. کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

27/9/1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر