۱۳۹۴ مرداد ۱۸, یکشنبه

بردن عبدالرضا قنبری نماینده معلمان به بند 8 سپاه (بند اطلاعات)



امروز 18 مرداد ساعت 10 صبح عبدالرضا قنبری نماینده معلمان زندانی در سالن 12 سیاسی رجایی شهر به بند 8 سپاه (بند اطلاعات) برده شد، علیرغم تاکید مزدوران برای زدن چشم بند به این معلم مبارز وی ضمن خودسرانه و غیر قانونی خواندن حرکت سربازان گمنام امام زمان و مولتی میلیاردهای دزد حاکم تاکید کرد، به هیچ وجه با چشم بند به هیچ یک از سوالات شما جواب نخواهم داد. 
سربازان گمنام امام زمان این دشمنان معلمان و کارگران مجبور شدند بدون چشم بند با وی صحبت کنند، سربازان گمنام امام زمان و حافظان حکومت دزدان اختلاس گران به قنبری هشدار دادند که نباید بیانیه بدهد، اما قنبری، این معلم مبارز تاکید کرد، حق تشکل و حق اعتصاب و آزادی بیان و دفاع از حقوق   و فعالیت در کانون صنفی حق طبیعی او و تمام معلمین بوده و هیچ کس نمی تواند این حق را از آنان سلب کند، وی همچنین تاکید کرد به هیچ وجه از این حقوق قانونی نخواهد گذشت.
لازم به ذکر است، به دنبال گسترش مبارزات حق طلبانه معلمان، کارگران ، پرستاران ، کشاورزان ،زنان و جوانان، نظام اسلامی و حکومت امام زمانی ولایت مطلقه میلیاردرهای حاکم در ترس از همگانی و سراسری شدن و همگامی انقلابی تمام مردم علیه فساد ، دزدی ، ارتشاء و... مخصوصا" نقش تشکلها و فعالین مبارز و رهبران عملی در سازماندهی بهتر و سراسری کردن این مبارزات شروع به دستگیری گسترده نمایندگان این اقشار و فشار بر تشکلها کرده است.
دستگیری عبدی و باغانی ، پرونده سازی مجدد برای رسول بداغی و جلوگیری از آزادیش او و بردن عبدالرضا قنبری به اطلاعات، محاکمه دوباره محمود صالحی و کوروش بخشنده ، ... و افزایش  فشار بر نمایندگان کارگران در این راستا است ، که باید تشکلهای مستقل موجود کارگری ، معلمان و پرستاران با ایجاد اتحادیه های سراسری( فدراسیون ها و کنفدراسیون) و یکپارچه شدن مبارزاتشان به این حملات دشمن جواب در خور و انقلابی بدهند .

معلم زندانی آزاد باید گردد
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

18/5/1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر