۱۳۹۴ مرداد ۶, سه‌شنبه

توجه کنید ، نام یکی از معلمان مبارز زندانی عبدالرضا قنبری است که به اشتباه علیرضا قنبری نوشته شده است ، لطفا" تصحیح کنید .

قابل توجه کلیه دوستان و رفقا : 

توجه کنید ، نام یکی از معلمان مبارز زندانی عبدالرضا قنبری است که به اشتباه علیرضا قنبری نوشته شده است ، لطفا" تصحیح کنید .


از اینکه بسیار از رفقا و دوستان معلمان ، کارگران و زحمتکشان  در خبر رسانی و توزیع گسترده اخبار فعالیت می کنند که در جای خود بسیار ثمر بخش بوده ، هست که در آینده نیاز به گسترش بیشتر دارد، دلگرم کننده و انگیزاننده است ، و بخصوص اخیرا" تلاش های بسیار خوبی در رساندن صدا اعتراضی معلمان در سطح جهانی شده  است باید مورد تقدیر و قدر دانی واقع گردد. و از طرفی لازم  است ، بیان کنیم ، در بسیاری از اخبار منتشر شده نام عبدالرضا قنبری یکی از معلمان مبارز و زندانی  در چندین بیانیه ، و نوشته های مختلف از جانب سازمانها ، تشکل ها و محافل گوناگون به اشتباه  علیرضا قنبری نوشته شده است ، ما ضمن تشکر و قدر دانی از فعالیت گسترده دوستان و رفقا در رساندن اخبار و تلاش و کوشش آنها در جلب و جذب حمایت های گسترده داخلی و جهانی از مبارزات جاری معلمان و کارگران و دیگر زحمتکشان ، از کلیه رفقا و دوستان می خواهیم اشتباه فوق را تصحیح نمایند .

کارگر زندانی ، معلم زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد

با سپاس و تشکر : 
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی 
6/5/1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر