۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

فراخوان براي برگزاري مراسم روز جهاني كارگر در تركيه


جهت همبستگی بیشتربه سیل خروشان طبقه کارگرجهانی بپیوندیم

روز جهانی کارگر، روز گرامیداشت مبارزات کمون پاریس، 1886 شیکاگو، انقلاب اکتبر و دویست سال تاریخ مبارزه انقلابی طبقه کارگر در اقضا نقاط جهان است، روز دفاع و خواست آزادی و برابری اجتماعی و اقتصادی است، روز دفاع از حقوق خود و هم طبقه ای هایمان و دفاع از مطالبات ،مبارزات و دستاوردهایمان است ،روز حمایت از زندانیان سیاسی و رهبران بازداشت شده طبقه کارگر است ،روز اعلام انزجار  و اعتراض به گرانی، فقر و فلاکت ، سرکوب و استبداد و اعتراض به استثمار و نابرابری اجتماعی و اقتصادی است .
روز  جهانی کارگر، روز اوج نبرد و مبارزه میان کار و سرمایه است . روز افزایش افشای جنایات سرمایه داری علیه بشریت است، روز همبستگی آزادیخواهان ، انقلابیون ، نیروهای دمکراتیک در جهت مقاومت و هجوم به نظام ضدبشری سرمایه داری از جمله جمهوری اسلامی ایران است.
روز جهانی کارگر ، روزی است که اعلام می داریم تمام بدبختی و فلاکت بشریت حاصل وجود نظام سرمایه داری در جهان و جمهوری سرمایه داری ارتجاعی اسلامی در ایران است...
با شرکت در مراسم روز جهانی کارگر در تمامی دنیا ضمن اعلام همبستگی با مبارزات بی وقفه طبقه کارگر و جنبش های ضد سرمایه داری ، به تعرضات روزافزون علیه زندگی مردم  اعتراض خواهیم کرد.
در این راستا کمیته حمایت از شاهرخ زمانی و جمعی از فعالان سیاسی ایرانی پناهنده در ترکیه از تمامی نیروهای فعال ، انقلابی ، آزادیخواه ، برابری طلب و فعالین کارگری و سیاسی برای شرکت در مراسم روز جهانی کارگر در شهر استانبول ترکیه دعوت به عمل می آورند .
دوستان و رفقا بیایید دوشادوش  کارگران و زحمتکشان ترکیه اعتراضات خود علیه سرمایه داری و جمهوری  اسلامی را یک صدا فریاد بزنیم .
وعده دیدار ما روز چهارشنبه اول می  ساعت 9 صبح آکسارای استانبول
برای هماهنگی بیشتر با کمیته حمایت از شاهرخ زمانی و افراد زیر تماس برقرار نمایید .
1-     علی افشاری (در ترکیه)               
2-     حسین حمیدی                         
3-     مرتضی شریفی
4-     شجاع ابراهیمی
5-     محمد اشرفی

7-     اشرف عبودزاده بریهی (رویا)
8-     حمیدرضا کوهینی تفرشی
9-     ایده ترابی بابا اسکندری
10-اندیشه ترابی بابا اسکندری
11-الیاس ترابی بابا اسکندری
                    پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!
پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار:
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد!
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر