۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

جان زندانیان سیاسی در زندان رجایی شهر کرج در خطر جدّی است!


یکی از زندانیان تازه آزاد شده از زندان رجایی شهر، طی نامه ای افشاگرانه به ما اطلاع داده است که وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی رژیم جمهوری اسلامی، به طور سیستماتیک قصد جان زندانیان سیاسی را کرده اند و با پیشبرد سناریو های مختلف درصدد هستند مرتکب حذف فیزیکی این زندانیان شوند.
این زندانی تازه آزاد شده، خبر داده است که فردی که سابقاً عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده، به جرم جاسوسی بازداشت و به دوازده سال حبس محکوم شده و  حدود سه چهارسال پیش نیز به اتهام معامله موّاد مخدر در داخل زندان به پانزده سال حبس محکوم شده است و با نگهداری وی در بند چهار سالن دوازده زندان رجایی شهر، اولاً از وی جهت جاسوسی و خبرچینی برای مقامات زندان و وزارت اطلاعات استفاده می کنند، ثانیاً با واسطه وی زندانیان سیاسی را به سمت پرتگاه استفاده از مواد مخدر و روان گردان سوق می دهند. لازم به ذکر است که تعدادی دیگر نیز به انجام چنین اعمال رذیلانه ای در زندان مشغول هستند که تا اطلاع ثانوی از انتشار نام آنان خودداری می کنیم و به وسیله انتشار این نامه به ایشان هشدار می دهیم. چنانچه ایشان دست از اقدامات کثیف خود برندارند، نام آنان نیز به همین طریق منتشر خواهد شد.
متن نامه این زندانی تازه آزاد شده بدین شرح است:

ترور و حذف فیزیکی زندانیان سیاسی، همچنان در دستور کار وزارت اطلاعات است!
رژیم سفاک جمهوری اسلامی ایران از بدو تولّد نامبارک و نامشروع خود برای رسیدن به مقاصد شوم  وضدّ بشری خود دست به جنایت، ترور و حذف فیزیکی مخالفان خود می زند. علاوه بر دامنه ترورهای خارجی و داخلی خود رژیم مانند سعید امامی ها، این مسئله در داخل زندان ها و قتلگاه های مخفی و علنی رژیم همچنان پابرجاست. مرگ اکبر محمدی، امیرحسین حشمت ساران، منصور رادپور و  ولی الله سیفی، همچنان در هاله ای از ابهام است و دست های پنهان پشت پرده این جنایات در زندان رجایی شهر کرج، برای نهادهای حقوق بشر و خانواده های داغدیده آن ها همچنان سوالی لاینحل مانده است. به راستی به غیر از اداره ضد بشری اطلاعات و مقامات زندان که مستقیماً از دستگاه رهبری فرمان می گیرند، چه کسانی پشت پرده این سناریوی رذیلانه و دد منشانه قرار دارند؟
خبری که بسی عیان است، تحت فرمان قرار گفتن عده ای از زندانیان ضعیف و ترسو برای خبرچینی یا قتل هم سلولیان خود است که نمونه آن مرگ بسیار مشکوک حشمت ساران و منصور رادپور است. رادپور یک هفته قبل از مرگ از دستهای پنهان صحبت کرده که قصد جان او را کرده اند، و طی شکایتی به مسئول زندان گفته که شب قبل، یک نفر که هویت ایشان معلوم است به دستور وزارت اطلاعات، قصد جان او را کرده است.
حال این فرد در سالن دوازده بند سیاسی زندان رجایی شهر در حال فروش مواد مخدّر ، قرص های روان گردان و انواع بزهکاری است، به اسم سیف الله سِدانی. ایشان به دستور مستقیم اداره اطلاعات این کار را انجام داده است. این فرد همچنان به کار رذیلانه خود را زیر فشار وزارت اطلاعات ادامه می دهد.
سازمان های حقوق بشری برای جلوگیری از این اعمال ننگین باید فشارهای خود را بر حکومت ایران بیشتر کنند.
یک زندانی آزاد شده از زندان رجایی شهر (گوهردشت) کرج

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر