۱۳۹۳ آذر ۲۲, شنبه

بیانیه حمایتی زندانیان گوهردشت

باید از خواسته های اعتصابیون ارومیه ، قزل حصار و بازگشت بهنام ابراهیم زاده به بند سیاسی حمایت کنیم

22 روز از اعتصاب غذای بیش از 28 نفر از زندانیان سیاسی کرد زندان ارومیه می گذرد و متاسفانه تا کنون حال یکی از آنها به گونه ای شد  که ناگزیر به بیمارستان برده شد .
همه ی کسانی که به دلیل محرومیتهای خود مجبور شدند دست به اعتصاب غذا بزنند می دانند این زندانیان چه سختی هایی را تحمل می کنند. زندانی تا مجبور نباشد برای رسیدن به خواسته اش این گونه سلامتی خود را به خطر نمی اندازد .
خواسته ی این زندانیان اعتصابی خواست تفکیک جرائم است که امری قانونی است و عدم تمکین در برابر آن اقدامی کاملا" غیرقانونی و ضدبشری است .
از دیگر سو بیش از 50 تن از زندانیان عادی قزل حصار در شرایط غیرانسانی حاکم بر روند دادرسی تا صدور حکم غیر انسانی اعدام در شرایط  اسفباری به سر می برند.

وضعیت کلی زندانهای ایران به گونه ای است که هر گاه بخواهند صدای خود را بلند کنند جز اعتصاب غذا  راهی ندارد این در حالی است که مجامع جهانی جز حرف هیچ اقدام بازدارنده ای در برابر این رژیم ضد حقوق بشری انجام نداده است و فقط به فکر منافع خود هستند و  هیچ برنامه عملی که رژیم را از لغو گسترده حقوق بشر بازدارد ندارد .
این در حالی است که امیر معزی پسر زندانی اعتصاب کننده غذا در قزل حصار را دو ماه پیش از زندان به بیرون می برند اما نام او در هیچ یک از بندها و نامه های زندانها وجود ندارد و ما به شدت نگران او هستیم .
همچنین حتما" از بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری و حقوق بشری شنیده اید که به صورت کاملا" غیرقانونی به بند یک گوهردشت منقل شده و مجبور شده  دست به اعتصاب غذا بزند .
انتظار ما از هم میهنان گرامی و نهادهای حقوق بشری  حمایت از خواستهای قانونی همه ی این عزیزان است .

امضا کنندگان :

1- طبرزدی 2 - شاهرخ زمانی 3 – افشین فولادوند   4- خالد حردانی    5- افشین حیرتیان   6- ابوالقاسم فولادوند   7- رضا اکبری منفرد    8-  لقمان مرادی     9- زانیار مرادی  10- لطیف حسنی
11- ایرج حاتمی    12- فرید  حاجی مصلح       13- علیرضا فراهانی    14-  سعید شیرزاد   15- محمد نظری    16 – افشین بایمانی   17- اسدالله هادی  18 -کریم معروف عزیز  19- سعید ماسوری20- محمد جراحی 21- صالح کهندل



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر