۱۳۹۲ آبان ۷, سه‌شنبه

مردم آزادی خواه، ما را نجات دهید!!!

 شکنجه و بیمار سازی زندانیان با دستگاههای پارازیت انداز!


جمهوری اسلامی در جهت سرکوب و شکنجه جنبش های اجتماعی ، خلق ها و طبقه کارگر و پنهان کردن وجود مبارزه سیاسی و طبقاتی در ایران با تمام دقت و شدت و با برنامه دقیق و سازمان یافته ای دست به حذف بی سر و صدای مبارزان مقاوم در زندانها می زند .
ما در زندان گوهردشت کرج هر روز از کانالهای گوناگون اخبار اعدام زندانیان در شهرهای مختلف ایران را می شنویم همچنین از بیمارسازی زندانیان توسط جمهوری اسلامی در زندانهای مختلف بخصوص زندان اوین خبردار می شویم .
 در این رابطه زندان گوهردشت که محل تبعید زندانیان مقاوم از تمامی زندانهای کشور است در صدر برنامه بیمارسازی و اجرای حکم اعدام قرار دارد، به طوری که اخیرا" دستگاههای پارازیت انداز نصب شده در زندان به 20 دستگاه  افزایش یافته است .
شکنجه و بیمار سازی از طریق دستگاههای فوق، اضافه بر انواع شکنجه هایی مانند نداشتن تماس تلفنی ، حذف ملاقاتهای حضوری ، هواخوری 2 ساعته به جای 12 ساعت ، حذف جیره غذایی و دادن سویای حیوانی به عنوان غذا، هجوم گاه و بی گاه گارد ویژه به بند ها و ضرب و شتم زندانیان ، پرونده سازی های مداوم ، انتقال زندانیان هر از چند گاهی به انفرادی ، بازجویی مجدد و شکنجه فیزیکی و... است .
 ما امضا کنندگان زیر از تمامی تشکلها و نهادهای انقلابی و سیاسی و کارگری ایران و جهان می خواهیم قبل از اینکه جمهوری اسلامی به هدف خود در کشتن و بیمار سازی زندانیان برسد دست به اقدامات عاجل زده و جان زندانیان سیاسی را نجات دهند .


امضاکنندگان :

شاهرخ زمانی – خالد حردانی – صالح کهندل – محمد امیرخیزی – محمد نظری – نامق یوسفی – محمد علی منصوری- رسول بداغی – میثم یزدان نژاد – محمد فضلی – لطیف حسنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر