۱۳۹۲ خرداد ۲۹, چهارشنبه

گزارشی از زندان گوهر دشت کرج

جنایات جمهوری اسلامی هیچ حد و مرزی ندارد

در حال حاضر حدود  150 تن از هموطنان سنی مذهب به اتهام تبلیغ مذهب خود زندانی سیاسی هستند از این تعداد علیه سی تن حکم اعدام صادر شده است، بقیه دوران محکومیتی از 2 تا 12 سال حبس را باید طی کنند .همچنین تعداد  40 نفر از آنان دانشجو هستند .
چندی پیش وزارت اطلاعات از 30 نفر زندانیان فوق با زور و  تهدید خود، زندانی و خانواده اش وتحت شکنجه فلیم "مستندی" تهیه کرد، فیلم فوق را بر مبنای اهداف خویش که اتهام و افترا زدن بود مانند فیلم های هویت که توسط وزارت اطلاعات درست شده بود و از تلویزیون پخش می شد تدوین کرد. در این فیلم هایی، به دروغ مستند سئوالات مختلفی می پرسند و زندانیان را وادار به جواب دادن می کنند و بعد با برش و وصل کردن و میکس صدا و...  فیلم  مورد نظر  خود را درست کرده ، مورد سو استفاده قرار می دهند. این فلیم های مثلا" مستند را با تغییرات فنی به شکلی در می آورند که  افراد موضوع مستند با اعترافات خود انسانهایی وحشی و به دور از انسانیت دیده می شوند، سپس جمهوری اسلامی با پخش چنین فیلم های ضمن تبلیغ علیه مخالفین سیاسی و مذهبی خود اعمال جنایت کارانه خود را توجیه می کند، به عنوان مثال سئوال کردند آیا در قران آمده که می توانی کسی را بکشی؟ و در جایی این افراد آیه ای از قران را معنی کرده بودند و آنها این معنی را در کنار آن سئوال گذاشته بودند تا بتوانند به این شکل ثابت کنند این افراد وحشی و آدم کش هستند بنا براین جمهوری اسلامی چاره ای جز اعدام آنها نداشته، همانطور که بعد از اعدام 6 تن از افراد فوق فیلم مستند مورد بحث را پخش کردند و حق به حانب ادعا کردند که ما چنین افراد وحشی را اعدامشان کردیم، یکی از آن اعدام شدگان سنش زیر 18 سال بود سه سال در زندان نگه داشتند تا به سن مجاز برای اعدام برسد، بعد او را همراه پنج نفر دیگر اعدام کردند. اکنون 6 نفر دیگر از آنها را به زندان قزل حصار برای اجرای حکم انتقال داده اند.
اخیرا" ماموران وزارت اطلاعات بار دیگر اقدام به تهیه فیلمی مستند جدیدی کردند که به دلیل برنامه ریزی های زیاد و پیچیده برای انتخابات ریاست جمهوری چند روزیست تعطیل کردند، ماموران باز هم  با زور و شکنجه زندانیان با اسامی زیر را مجبور به شرکت در فیلم جدید خود کردند، اسامی زندانیان مورد نظر عبارتند از :
ماموستا محمد برائی اهل بوکان، جمال سلیمانی اهل جوانرود، عادل غلامی اهل دهگلان (دانشجوی اخراجی دکترای مکانیک از دانشگاه تهران با سه سال حکم حبس)
عثمان رادگویی اهل پاوه (دانشجوی اخراجی فوق لیسانس دامپزشکی دانشگاه تهران)
ماموستا کاوه رئیسی اهل سنندج ،معاذ حکیمی (دانشجوی اخراجی دکترای حقوق ازدانشگاه تهران با 3 سال حکم حبس)،پوریا محمدی محکوم به اعدام.
تنها جرم این افراد خواستار آزادی است که جمهوری اسلامی بر نمی تابد و برای کشتن انها به دروغ و افترا از طروق مختلف از جمله مستند های فوق است.  


تهیه و تکثیر گزارش  :
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر