۱۳۹۲ خرداد ۲۶, یکشنبه

اطلاعیه شماره 54- شرایط جسمی بسیار وخیم رضا شهابی در زندان اوین!

هفته گذشته فشار درد كمر رضا شهابی كه به پاي چپ اش سرایت کرده بود باعث شد تا او را در درمانگاه زندان اوین بستری کنند؛ اما به دليل نبود امكانات پزشكي، بهداشتي  و تغذیه ی مناسب و همچنین برخورد نامناسب و توهین آمیز مسئول بهداري و پزشك بهداري زندان اوين، با درخواست شخصي مجدداً به زندان منتقل شد. در حال حاضر رضا شهابی در شرايط بسیار بدي به سر می برد و تنها با كمك هم اتاقي هايش قادر به کمترین جابجایی است. درد کمر و پای چپ رضا تنها با تزريق آمپول مورفين، كورتون و مسكن های دیگر ساكت می شود و امان این کارگر زندانی را بریده است.
مسئولان زندان به بهانه ی شرایط انتخابات از انتقال رضا به بیرون از زندان جهت انجام ام.آر.آی هم سرباز زده اند و این کارگر زندانی را متهم به بزرگ نمایی و اغراق در وضعیت وخیمی می کنند که خودشان بر سر او آورده اند!
کمیته ی دفاع از رضا شهابی باز هم اعلام می کند که بنا بر اعلام پزشکان معالج رضا وضعیت جسمی او به گونه ای است که به هیچ وجه توان تحمل زندان را ندارد و باید به سرعت از زندان آزاد شود. این کمیته مسئولان قضایی و امنیتی را، که علیرغم دستور اکید پزشکان معالج رضا را در شرایطی نامناسب و بعد از عمل جراحی حساس به زندان منتقل کردند، مسئول شرایط بسیار وخیم وی می داند و از تمامی تشکل ها و فعالان کارگری ایران و جهان می خواهد که اکنون نیز مانند دفعات پیش به هر شکل ممکن اعتراض خود را به تداوم حبس این کارگر زندانی و عضو هیئت مدیره ی سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کنند.
کمیته ی دفاع از رضا شهابی- 26 خرداد 1392
شماره تلفن سخنگوی کمیته دفاع از رضا شهابی، آقای محمود صالحی: ٠٩٣۵٧٣۵٣۴١٢
k.d.shahabi@gmail.com

www.k-d-shahabi.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر