۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

بیانیه 77


شاهرخ زمانی درزندان گوهردشت نیست!

به قراراطلاع،صبح امروز هنگامی که دخترشاهرخ زمانی،کارگرزندانی درزندان گوهردشت کرج برای ملاقات باپدرخودبه سالن ملاقات این زندان مراجعه کرده است،مسولان سالن ملاقات به وی گفته‌اندکه پدرت این‌جا نیست و او را به دادگاه برده‌اند.
این درحالی است که به شاهرخ زمانی روز گذشته ۱۰اردیبهشت از سوی مقامات زندان گفته شده بود که و ی امروزصبح به دادگاهی درتهران خواهد رفت،بدون این ‌که ازجزئیات اتهام وشعبه‌ یدادگاه به وی چیزی بگویند. شاهرخ زمانی اعلام کرده بودکه دراین دادگاه حاضر نخواهدشد و آن‌را غیرقانونی می‌داند.
اظهارات مسولان سالن ملاقات مبنی برانتقال وی به دادگاه موجب نگرانی خانواده و دوستان این فعال کارگری مبنی بر پرونده‌سازی جدید علیه این فعال کارگری شده است.
خانواده‌ی وی درصدد هستند تا با پیگیری از دادگستری تهران علت این مساله و محل نگهداری شاهرخ زمانی رادریا بندکه تااین لحظه پاسخی نگرفته‌اند.
شاهرخ زمانی پیش‌ترنیز بدون اطلاع قبلی وبدون حکم دادگاه اززندان تبریز به زندان یزد و پس از بازگرداندن به زندان تبریز به زندان گوهردشت منتقل شده بود.اخبارتکمیلی متعاقبامنتشر خواهد شد .
کمیته‌ی حمایت از شاهرخ زمانی این اقدام کارگزاران رژیم را ابزاری برای اعمال سرکوب هر چه بیش‌تر طبقه‌ی کارگر دانسته و ضمن محکوم کردن این پرونده‌ سازی واهی، تمامی فعالین کارگری و انسان‌های آزادی‌خواه و انقلابی را برای اقدام متحد علیه اقدام غیر قانونی و غیر انسانی جمهوری اسلامی فرامی‌خواند.
پیش به سوی اتحاد بیش‌تر برای فشار بیش‌تر
پیش به سوی اعتراضات گسترده‌تر با شعار
کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

freeshahrookh@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر