۱۳۹۱ مرداد ۵, پنجشنبه

امین زرگر نژاد با وثیقه موقتا" آزاد شد



بعد از ظهر سه شنبه سوم مرداد ماه امین زرگزنژاد به قید وثیقه 50 میلیون تومانی و پس از 46 روز بازداشت در اداره ی اطلاعات و زندان مرکزی تبریز آزاد شد.
روز شنبه در تاریخ 20/ 3/1391 ساعت 30/19 امین زرگرنژاد در خانه دانشجویی خود واقع در تبریز دستگیر شده بود . که ضمن تفتیش کامل منزلش کامپیوتر و لوازم شخصی او را با خود برده بودند . عصر روز یکشنبه 21/3/1391 امین به خانه پدرش زنگ زده و گفته بود. که او را در اداره اطلاعات بازداشت کرده و نگه داشته اند ،او گفته بود در رابطه با اتهاماتش هیچ موضوع دقیق و درستی بیان نمی کنند علی رغم اینکه بازجویی به طور مداوم ادامه دارد اما تمامی سئوالات و موارد اشاره شده هیچ کدام ربطی به او ندارند و گفته است تمامی گفته ها و موضوعات مورد اشاره و سئوال در بازجویی ها همه دروغ وتهمتهای نا روایی هستند.
اداره اطلاعات طی  46 روز بازداشت و بازوجویی های مکرر همراه با شکنجه های روحی و روانی و جسمی با اتهامات دروغین و واهی برای امین پرونده سازی کرده است .
ضمن این که آزادی امین باعث خوشحالی است اما باید توجه بیشتری به  سرنوشت آینده او داشته باشیم که نظام فاسد جمهوری اسلامی سرمایه داری در حال تدارک برای امین است . باید با فعالیت های گسترده نقشه های جمهوری اسلامی را خنثی کنیم

پیش به سوی اتحاد بیشر برای فشار بیشتر

پیش به سوی مبارزات متحدانه و گسترده با شعار:


کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد


کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
5/5/1391

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر