۱۳۹۶ مهر ۲۵, سه‌شنبه

پیام واله زمانی به مناسبت بزرگداشت رفقا محمد جراحی ، شاهرخ زمانی و کوروش بخشنده

واله زمانی:
با سلام و درود به شرکت کنندگان و برگزار کنندگان مراسم بزرگداشت کارگران انقلابی محمد جراحی، کوروش بخشنده و شاهرخ زمانی،
 ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش و کوشش و مبارزات شما عزیزان دستان پرتوان و مبارز شما را با صمیم قلب می فشارم و اعلام می دارم من سالهای متمادی با شاهرخ و محمد زندگی کردم، از تجربیات و علوم انقلابی انها بهره های بسیاری برده ام، شاهرخ زمانی اولین و بزرگترین اموزش دهنده من در کار ، زندگی و مبارزه بود، تا آخرین لحظاتی که زنده بود مانند کوه سر به فلک کشیده ای بود که من و دهها جوانی مانند من به او تکیه کرده بودیم، پس از اینکه دشمنان طبقه کارگر ما را از شنیدن صدای گرم و امید بخش شاهرخ محروم کردند، چهره مصمم و لبخند امید بخش او در لحظه به لحظه زندگی کمکم کرده و راه را نشانم داده است .
محمد جراحی کارگر انقلابی و فداکار را از طریق شاهرخ شناختم، او یکی از صمیمی ترین همرزمان ما بود، همیشه حضور محمد در جهت مبارزه طبقاتی توان و روحیه مضاعف به مبارزان راه آزادی و انقلاب می داد، حتی در زمانی که بیماری سرطان امانش را بریده بود و هر روز بیشتر بر او چیره می شد و در مقابل چشمانم ذره ، ذره آب می شد ، بزرگی او هرگز خدشه ای بر نداشت، حالا که محمد از میان ما رفته است ، مصمم تر شده ایم که راه شاهرخ ، کوروش و محمد و دیگر کارگران انقلابی را با امید و توان بیشتر و متحدانه طی کرده ، مبارزه طبقاتی را با پیروزی طبقه کارگر یعنی با رسیدن به اهداف والای کارگران انقلابی به سرانجام برسانیم.
نادر بخشنده ( کوروش) را من پس از مرگ او شناختم ، ضمن افزایش خشم طبقاتی و ایمان به مبارزه گسترده تر دیدم چه انسانهای والای در اطراف ما حضور دارند مبارزه می کنند اما ما هنوز نتوانستیم پیوند و همبستگی اصولی و طبقاتی با هم بر قرار کرده با هم دست به دست بدهیم ، بدون شک ضرورت تاریخی و رسالت و هدف عاجل و آتی فعالین طبقه کارگر رسیدن به اتحاد اصولی در سطوح تشکلهای سراسری صنفی و سیاسی طبقاتی کارگران است که البته با توجه به شرایط عینی و اعتراضات گسترده از جهت کمی و کیفی در سطح کشور نشان دهنده دستیابی در آینده نزدیک به اهداف فوق است.
عزیزان امیدوارم هر چه زودتر به اهداف والای کوروش ، محمد و شاهرخ دست بیابیم ، اما به خاطر داشته باشیم دست یابی به اهداف فوق نیازمند مبارزات نقشمند و سازمان یافته ، با سبک کار اصولی همراه جسارت ، آگاهی و فداکاری بسیاری است که با الگو قرار دادن کارگران انقلابی مانند شاهرخ زمانی ، محمد جراحی و کوروش بخشنده و ... ممکن خواهند شد.
من به نوبه خود ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش و کوشش شما عزیزان از تمامی فعالین و مبارزان طبقه کارگر مصرانه می خواهم صدای یاران در بندمان رضا شهابی ،بهشتی ،عمرانی و عبدی ها باشیم و از خواسته های به حق این عزیزان دفاع کنیم
درود بر محمد جراحی ، درود بر شاهرخ زمانی ، درود بر کوروش بخشنده.
یادشان گرامی راهشان پر رهرو باد.
واله زمانی

21مهر ماه 1396



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر