۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

سلسله گزارشات از زندان و قتل گاه رجایی شهر :



هم وطنان علیه زندان ، شکنجه و اعدام و برای

 آزادی زندانیان سیاسی عقیدتی به پاخیزید

مقدمه :
در ولایت مطلقه سرمایه داری میلیادر های اسلامی و برای حفظ و ادامه این مناسبات غارت و دزدی شکنجه ، جنایات سازمان یافته و قوانین ارتجاعی جمهوری اسلامی مانند قصاص و دار زدن ، قطع دست و پا ، بریدن انگشتان ، در آوردن چشم ، بریدن گوش ، تجاوز به دختران قبل از اعدام و ... که صفحات کارنامه سیاه جمهوری اسلامی را پر می کرده اند،  در مورد این جنایات قاضی القضات دزدان و چپاول گران صد ها هزار میلیاردی ثروت های عمومی جمهوری اسلامی می گوید : "این اعمال و اجرای این قوانین کلید بهشت ، قرب الهی و عین عدالت می باشد" آیا بین این قاضی القضات جمهوری اسلامی که بریدن دست و پا و در آوردن چشم و تجاوز به دختران و اعدام انسان ها  را کلید بهشت می داند با تروریست های داعشی که حکومت اسلامی تشکیل دادند وبرای رفتن به بهشت دختران را خرید و فروش می کنند و به زنان و دختران تجاوز می کنند و مردم را سر می برند فرقی وجود دارد؟
کجا حکومت اسلامی یا در کل حکومت دینی سراغ دارید که چنین جنایاتی را مرتکب نشده باشند؟
تحت چنین افکار فاشیستی - مذهبی ایدولوژیک است که برده گان فکری ، ارازل و اوباش و حیواناتی که دچار سادیسم هستند که آزار و اذیت و شکنجه زندانیان زیر دست خود را لذت معنوی ، قرب الهی  و توشه اوخروی و وسیله راه یابی به بهشتی  می دانند، ساختار و ترکیب افراد این گونه کشتار ها عمدتا" در زندانها ، نیروهای سرکوب و اطلاعات حزب الله هیهای هستند که به ثروت های هنگفت نیز دست یافته اند، این حزب الله هی ها نیز مانند وهابی ها و داعشی ها ، طالبان ، صهیونیست و ... کشتار و شکنجه و تجاوز به انسان ها را به عنوان وظیفه الهی و راه یابی به قرب الهی می دانند، جمهوری اسلامی سرمایه داری برای حفظ حاکمیت خود و دفاع از سرمایه داری موجود در ایران چنین حیوانات وحشی که تحت تسلط افکار  جنایت در راه خدا و راه یابی به بهشت را وظیفه و سعادت برای خود می داند را دست چین کرده و در مکتب جنایت پیشه آموزش داده و می دهد.
این مقربین در گاه الهی از دی ماه 1393 تا کنون در وحشت از انقلاب آینده و قریب الوقوع بیش از 300 نفر را اعدام کردند ( این اماری است که خودشان اعلام کردند.)
این جانیان به پیروی از قاضی القضات و خمینی فتوا دهنده قتل عام زندانیان و خامنه ای ادامه دهنده راه خمینی جنایت کار به کشتار دهها هزار نفری دهه شصت ، ترورها و فجایع قتل های زنجیره ای ، کوی دانشگاه ، کشتار و تجاوزات در کهریزک ، اسید پاشی به دختران و ... افتخار می کنند ،
کشتار گاه رجایی شهر به عنوان یکی از مراکز عدل الهی جمهوری اسلامی و مرکز عروج جنایت کاران و رسیدن به قرب الهی و دست یابی به کلید بهشت دارای 6000 زندانی عمدتا" زیر حکم قصاص هستند که 2000 نفر از انها اعدامیان در حال اجرای حکم هفتگی هستند،از این میان 250 نفر زندانی عقیدتی سیاسی  با 35 اعدامی مانند زانیار و لقمان مرادی ، دهها نفر حبس ابد ، با سابقه بیش از  15 سال حبس مانند محمد نظری 22 ، حاج کریم معروف عزیز 18 سال و بقیه از 5 تا 35 سال حکم های فرمایشی با دستور بازجوها توسط دادگاه های فرمایشی محکوم گردیده اند، که اکنون زیر بمباران امواج دهها دستگاه پارازیت انداز و در منع کلیه حقوق مشروع و قانونی در شرایط مرگ تدریجی قرار دارند با هدایت و دخالت غیر قانونی و بر خلاف ماده 22 آیین نامه سازمان زندانها، شعبات اداره اطلاعات در زندانها مانند اوین 209 ، تبریز 37 ، ارومیه اطلاعات ، ودر رجایی شهر بند هشت سپاه اداره و هد ایت این شکنجه های روحی و روانی را بر علیه زندانیان پیش می برند در نمونه های شکنجه های روحی و روانی روش های بسیار گسترده و سازمانیافته ای را اعمال می کنند که برخی از نمونه های آنها به قرار زیر است :
اعمال محدودیت و در بیشتر مواقع محرومیت علیه زندانیان  در تغذیه ، بهداشت و درمان قانونی ، چپاندن دو تا سه نفر در قفس های بی پنجره  چهار متری به جای 12 متر قانونی ، جلوگیری از حقوق مرسوم و قانونی مانند هواخوری ، مرخصی ، تلفن ، ملاقات حضوری ، مکاتبه ، و منع عف های موردی ، عمومی و ازادی مشروط ، بر گرداندن دوباره به شکنجه ، بازجویی دوباره ، با پرونده سازیهای جدید و دادن حکم های جدید مانند ارژنگ داودی ، خالد حردانی ، شاهرخ زمانی ، بهنام ابراهیم زاده و جدیدا" رسول بداقی نصب 12 دستگاه پارازیت انداز سرطانزا که هر کدام برای یک شهرک 20000 نفری می باشد تحت این شرایط ایجاد شده توسط سربازان مولتی میلیادر های اسلامی طی چند سال اخیر در این بند بسیاری جان سپردند ، رادپور ، ساران ، حشمتی ، مهدی شعریت رضوی ، کرمی خیر ابادی ، فعال کارگری جوان افشین اسانلو و ... از این جمله اند . در این حال وضعیت اوضاع زندانیان عادی دهها برابر بدتر از زندانیان سیاسی - عقیدتی می باشد مثلا" در همان فضای که 80 نفر زندانی سیاسی نگهداری می کنند در فضای برابر با آن  تا 300 نفر زندانی عادی نگهداری می کنند، رئیس سازمان زندانها با پیروی از استاد خود گوبلز ( که گفته بود دروغ هرچه بزرگ تر باشد باورش آسانتر می شود) بنا براین رئیس سازمان زندانها دروغ قابل توجه فرمودند و گفتند :  " استاندارد های زندانها ایران بالاتر از استاندارد های اروپا است"واقعا" اثبات می شود که دروغگو حافظه ندارد چرا که جمعیت آمار زندانیان طی 36 سال هفت برابر شده است در حالی که جمعیت ایران طی 36 سال فقط دو برابر شده است این افزایش آمار زندانیها از دولت سری جمهوری اسلامی است ، از حرفهای وزیر بهداشت حسن کلید که در زندان قزل حصار در 5 مهر 16 نفر زنده بگور شدند چند ماه نگذاشته است، البته در سیستمی که 70 تا 80 مولتی میلیادر عمدتا" حکومتی کل مردم ستمدیده را در چنگال فقر و تنگ دستی و بی ایندگی می فشارند چاره رنجبران وحدت و تشکیلات سراسری و سازماندهی مبارزات آزادیخواهانه و برابری طلبانه و عدالت جویانه است.
اجبار :
1 -  جواد پولادوند بدون اتمام معالجه به زندان بر گردانده شد.

جواد پولاد وند  که روز سه شنبه هفته گذشته  برای عمل پیوندی فوری به صورت اورژانسی به بیمارستان اعزام شده بود به علت اعتراض به اذیت و آزار و زدن دست بند و پابند و بستن به تخت بیمارستان و انواع  توهین و تهدیدهای مداوم  مجبور به اعتصاب غذا شده و بدون اتمام مداوا در روز 3 خرداد همچان که سخت بیمار است به سالن 12 سیاسی بر گردانده شد لازم به ذکر است حدود 28 بیمار اورژانسی در سالن 12 سیاسی وجود دارد که بسیاری از آنها مانند ماشاالله حایری ، خانجانی ، فواد مقدم ، امان الله مستقیم ، حسن طفاح و ... حکم پزشکی قانونی دارند که معاف از زندان هستند ولی جلادان جمهوری اسلامی حتی به خرج خود بیماران نیز اجازه و مرخصی معالجه نمی دهند. و این بیماران در شرایط مرگ حتمی و فشار افکار عمومی به بیمارستان فرستاده می شوند.
2 - رسول بداقی همچنان در 209 است.
به دنبال دزدیده شدن رسول بداقی نماینده معلمان توسط اطلاعات به اسم بردن او به باز پرسی به 209 بردند و با توجه به اینکه دو ماه از حکم او باقی مانده بوده و باید آزاد  می شد، اما اداره اطلاعات این تشکیلات شیطانی سربازان گمنام امام زمان او را مجددا" زیر بازجویی قرار داده اند و بر علیه او پرونده جدیدی می سازند، سربازان گمنام امام زمان و پیروان شیطان زمان طبق نقشه سازمان یافته جمهوری اسلامی سرمایه داری در دفاع از سرمایه داران مولتی میلیادر ها نمی گذارند زندانیان آزاد شوند در این راستا است که برای همه ای زندانیان پرونده های جدید و دروغین می سازند تا همه انسانها را در ترس و وحشت تابع شیطان زمان کنند. پس از دزدیده شدن رسول بداقی هم بندیان وی با صادر کردن چندین بیانیه دسته جمعی در دفاع از رسول و اعتصاب غذا و انواع اعتراض و دنبال کردن موضوع از طریق مسئولین زندان پی گیر مداوم قضیه رسول بداقی بوده و می باشند. نجمی نماینده اداره اطلاعات در بند 8 زندان رجایی شهر در دیدار با مسئول سالن 12 سیاسی یک دروغ شاخداری گفته بود : "ما حکم آزادی وی را ( رسول بداقی ) نوشته ایم اما اینکه کجا برده اند من خبر ندارم" . از این جهت دروغ شاخدار است که او نماینده اداره اطلاعات است و رسول را اطلاعات به اوین برده است معلوم است که بدون اطلاع معاون اطلاعات جای نمی برند و نمی تواند خبر نداشته باشد. صرف نظر از تایید نظر ما که برخلاف قوانین خود حکومت مانند ماده 22 سازمان زندانها همه کاره ی زندانیان سیاسی از صدور احکام فرمایشی تا منع اجرای مواد قانونی توسط اداره اطلاعات می باشد، برخلاف دروغ گویی های ساختاری و عرف اسلامی که در تمامی ارکان جمهوری اسلامی ریشه دارد بداقی با پرونده سازی این مزدوران و پیروان ولایت مطلقه شیطان تحت بازجویی و پرونده سازی که احتمال می رود  حکم جدیدی علیه اش صادر کنند و با دادن حداقل حکم تعلیقی مانند همه ای فعالین کارگری و مردمی از فعالیت انقلابی آنها جلو گیری شود و یا از ازاد شدن او جلو گیری گردد این روندی است که نقشه شیطانی دائمی جمهوری اسلامی است که با دادن حکم جدید و تعلیق آن و گرفتن کفالت یا ضمانت فعالین را به رسم گروگان گیری در حالت آچمز قرار می دهند . تا اربابانشان راحتر با تحمیل یک چهارم خط فقر و با بالاترین امار بیکاری ، گرسنگی تا به استثمار هر چه بیشتر مردم ادامه بدهند.
3 -  مرگ سفید با تشدید انتشار امواج پارازیت سرطانزا
با وجود بیش از ده دستگاه پارازیت انداز طی سه هفته اخیر با تشدید امواج سرطانزا و مرگ بار بی حالی ، سردرد های شدید ، تشدید بیماری های مزمن و خطر ناک مانند امراض قلبی به بالا ترین حد خود رسیده است ، بطوری که دهها نفر به بهداری زندان و چندین نفر به طور اورژانسی مانند امان الله مستقیم  و مقدم به بیمارستان انتقال یافتند. افزایش انتشار امواج پارازیت بقدری زیاد می باشد که امواج تلویزیونی را مختلف و برخی اوقات کاملا" کور می کند. هدف جمهوری اسلامی علنا" و هدفمند کشتار زندانیان می باشد. در این رابطه لازم به ذکراست قرار است خانواده زندانیان سیاسی در اعتراض به این نقشه کشتار مقابل دادستانی و ... تجمع کنند.

4 - تبعید در تبعید .
علی رغم اینکه زندان رجایی شهر خود تبعیدگاه است اما جمهوری اسلامی بر خلاف قوانین خود مخصوصا" آیین نامه سازمان زندانها در جهت تفکیک جرایم با هدایت اطلاعات و پادوی و نوکری معاون دادستان مهدی خدابخش تزدیک به 50 نفر زندانی سیاسی را در بند های عادی مانند 1 ، 2 و 6 در میان زندانیان مبتلا به ایدز و هیپاتیت و یا اعدامیان خطرناک که تعادل روحی ندارند در معرض قتل عمدی قرار داده است اینکه 25 نفر زندانی سیاسی - نظامی مانند ایرج حاتمی ، فرید آزموده ، علی رضا فراهانی و دهها زندانی سیاسی - عقیدتی مانند سعید شیر زاد ، بهنام ابراهیم زاده ، عابدی ، بابادی و شهرام چینیان از این جمله اند. که علی رغم اعتراضات ، اعتصاب غذا زندانیان جهت جلو گیری از بر خورد های ضد قانونی و خود سرانه تا کنون هیچ ترتیب اثر داده نشده است . و مسئولین زندان بطور علنی و آشکارا اعلام می کنند که انها فقط مترسک و عروسک خیمه شب بازی در دستان اداره اطلاعات فقط جهت اجرای دستورات آنها هستند .
5 - رمضان احمد کرد سوریه همچنان در درد و عذاب است.
این جوان از حزب پ ک ک که پس از ده روز اعتصاب غذا از زندان عادی قزوین برای عمل جراحی به رجایی شهر اورده شده است اما اکنون دو ماه است که علی رغم چندین بار مراجعه به بهداری هنوز هیچ اقدامی برای عمل جراحی فوری ایشان صورت نگرفته است،
6 -  فرهاد اقبالی در خطر مرگ قرار دارد.
هم وطن بهایی فرهاد اقبالی که به تازه گی عمل باز قلبی انجام داده است و باید و حتی به نظر پزشکان بهداری زندان، ایشان باید صد درصد تحت مراقبت های اورژانسی قرار گیر د و فورا" اسکن هفتگی شود اما دو ما است علی رغم نامه نگاری و دوندگی او را سر می دوانند.

7 -  منع یک ساله ملاقات هم وطن بهایی شهرام چینیان با خانواده اش.

 

حدود یک سال پیش شهرام چنینان به دلیل اعتراض به حق کشی و نقض حقوق شهروندی و قانونی خود توسط حکم قوه قضائیه و ماموران خود سر دولتی ، در دزدیدن اموال شخصی و تحقیر او با انداختن طناب دور گردنش و گرداندن در محل از سالن 12 سیاسی بند 4 به بند یک تبعید شد( بند زندانیان عادی ) که کاری بود بر خلاف قانون تفکیک جرایم، همچنین اعدامیانی که تعادل روحی ندارند و بیماران زیاد که دچار انواع بیماری های خطر ناکی مانند هیپاتید و ایدز و ... هستند که بطور عادی و در روند عادی زندگی بقیه زندانیان بخصوص زندانیان سیاسی را به شدت به خطر می اندازند. این در واقع قتل عمد است که جمهوری اسلامی آگاهانه و سازمان یافته زندانیان را به قتل می رساند.
 از همه ی اینها غیر انسانی تر اینکه شهرام چینیان طی این مدت از ملاقات با مادر و خانواده اش محرم بوده است لازم به ذکر است بیش از 50 نفر از زندانیان سیاسی مانند 25 نفر نظامی سیاسی از جمله ایرج حاتمی، علیرضا فراهانی، فرید آزموده و ... همراه با دیگر زندانیان مانند بهنام ابراهیم زاده ، سعید شیرزاد و ... با وجود خطرات مرگبار و بر خلاف قوانین خود جمهوری اسلامی، مخصوصا" در مورد تفکیک جرائم در بندهای عادی 1، 2 ، 3 و 6  در خطر به سر می برند، که جمهوری اسلامی بطور آگاهانه برای کشتن، آنها را در بند های فوق پراکنده کرده است.

8 - اندر حکایت تبعید ظالمانه آقای زید آبادی.

با وجود وعده و وعیدهای حسن کلید در رابطه با ازادی اصلاح طلبان حکومتی برای پیروزی در انتخابات مهندسی شده و برای فریب افکار عمومی بود، اما این کار تحقق نپذیرفت و همه فعالیت های زندانیان اصلاح طلب در جهت حفظ جمهوری اسلامی از خطر انقلاب و استقرار حاکمیت مورد نظر توده ها مخصوصا" در سالهای 76 ، 88 ، 92 و اکنون تلاش انواع اصلاح طلب در بیرون و داخل و در زندان مانند یک نوکر بی جیره و مواجب به هدر رفت، این سیستم فاشیستی نه تنها التفاطی به نوکران خود نکرده و نمی کند، بلکه در هر زمانی که لازم بداند آنها را مچاله و تنبیه می کند تنها اصلاح طلبان از تنبیه نجات یافتند که کاملا فکر اصلاح طلبی را کنار گذاشته به وفادار فاشیسم تبدیل شده یا کاملا" منفعل شده اند، زندانیان اصلاح طلب حتی در زندانها نیز مانند دوران حاکمیت خودشان تا بینهایت به نظام خدمت کردند و تا می توانستند جاسوسی بقیه زندانیان را هم کردند ولی باز چیزی که می خواستند بدست نیاوردند چون حاکمیت کنونی انها را در حد زباله های درونی خودش می داند که باید پاکسازیشان کند، هر چند این نوکران با کارهای شان در زندان تلاش کردند به نظام نشان بدهند که حاضرند باز یافت شوند، ولی نظام جمهوری اسلامی  انها را در  حد باز یافت هم لایق  نمی داند و هر گونه تنبیهی را بر ایشان  جایز می داند.
آقای زید آبادی و مجید توکلی چون بندگان سر سپرده و آرام خود را در مقابل همه تعدیها ، خودسری ها و تجاوز علنی جمهوری اسلامی به حقوق قانونی زندانیان مانند انتشار پارازیت ، منع تلفن ، مرخصی ، ملاقات حضوری و غیرهخدمت گذار نشان دادند، به قول صدای امریکا که در مورد مجید توکلی در رابطه گفت : "در مقابل این همه حق کشی و برخورد شدید با زندانیان افراطی و عقیدتی - سیاسی مجید توکلی برد بار بود و از اطاقش بیرون نیامد" رادیو آمریکا راست می گوید ایشان فقط موقعی از اطاقش بیرون می امد که زندانیان در مجمع عمومی خود تصمیم قاطع به مبارزه و بر گرداند دیگ های غذا ( اعتصاب غذا)، تحریم هواخوری ، تحریم ملاقات ها می گرفتند ، ایشان در آن موقع بیرون می امد که شاید بتواند زندانیان را از تصمیم شان منصرف کند یا اینکه به ماموران نشان بدهد که همراه بقیه زندانیان نیست، آنها (زید آبادی ، مجید توکلی و دیگر زندانیان اصلاح طلب ) در این رابطه تلاش می کردند زندانیان و مجمع عمومی را از تصمیم و مبارزه باز داشته و مانع حرکت و اعتراض شوند . در تاریخ مبارزات زندانیان اعمال ضد مبارزاتی و دفاع از جمهوری اسلامی آنها بار ها ثبت شده است، حتی دوستان آنها (زندانیان اصلاح طلب) بار ها طومار امضا کرده به اطلاعات محسن اژه ای فرستادند تا مخل کنندگان کارهای نظام ولایت مطلقه و محرکین اعتصابات را به تبعید گاه ها ی دیگر یا به انفرادی ویا به بند های غیر سیاسی بفرستند که در چند مورد هم مانند ارژنگ داودی ، شاهرخ زمانی و سیمکو خلقتی واقعا" موفق شدند که در پی در خواست این دوست داران نظام جمهوری اسلامی (زندانیان اصلاح طلب) طی طومارهای افراد نام برده را به زندانهای مختلف از جمله سیمکو خلقتی به اوین ، شاهرخ زمانی به قزل حصار و ارژنگ نیز به اوین و ... در پی در خواست طوماری این اصلاح طلب تبعید شدند. زید آبادی و همه ای دوستان اصلاح طلب متحدانه رسم رفاقت و وفاداری نسبت به جمهوری اسلامی را تمام و کمال به جا آوردند، اما امان از دست یار بی وفا و امان از بد قولی رفیق نا بکار که بالاخره حسن کلید به قولش عمل نکرد و او را نیز به دست دوستان اصول گرایش سپرد و انها نیز دست مزد خوش خدمتی  ، خوش رقصی هایش را با تبعید جدید پرداخت کردند.

9 - جنایت مسلم جمهوری اسلامی،

بهداری زندان رجایی شهر آمار بیماران از جمله 22 نفر ایدزی را روی برد زده است که اولا" بیماران غیر قابل درمان که دچار بیماری های مسری هستند باید بلافاصله طبق قانون آزاد شوند. ثانیا" نه در مکان عمومی مانند بهداری ویا میان 6000 زندانی، بلکه یاید در جاهای کاملا" امن و دارای امکانات  مداوا یا مراقبت های انسانی  بیماری را مهار کرده یا حداقل از نشر بیماری جلو گیری کنند. نگهداری این بیماران بدون مداوا در فضای عمومی جنایت مستقیم و قتل عمد سازمان یافته علیه تمامی زندانیان و کل مردم ایران محسوب می گردد.

10 - سعید عابدی پس از پیروزی به اعتصاب غذای خود پایان داد.

سعید عابدی پس از 32 روز اعتصاب غذای موفقیت آمیز در اعتراض به نگهداری خود در بند عادی روز 4/3/1394 بطور پیروز مندانه به سالن 12 سیاسی برگردانده شد. این کار و پیروزی سعید عابدینی درسی است برای دوستانی که در بند های عادی نگهداشته می شوند. آنها نیز باید دست به چنین اعتراضی بزنند و مانند سعید  محکم بایستند تا آنها نیز به بند سیاسی بر گردانده شوند.سعید چه در زمانی که در بند عادی و چه زمانی که در بیمارستان بستری بود هرچه رئیس زندان ، معاون دادستانی و دیگر مسئولین از او خواسته بودند اعتصاب خود را بشکند و به او قول می داند که پس از شکستن اعتصاب به سالن 12 خواهند اورد قبول نکرده بود و گفته بود من فقط وقتی اعتصاب خود را می شکنم که در سالن 12 باشم و دقیقا" به این تصمیم خود عمل کرد و تا زمانی که وارد سالن 12 نشده بود حتی در 5 دقیقه قبل از ورود به سالن که در دفتر افسر نگهبان بود و از او خواستند حالا اعتصابت را بشکن گفت فقط در داخل سالن خواهم شکست.

11 - اصغر قطام اگر تا دو ماه عمل نشود خواهد مرد.

آقای اصغر قطام که به دیابت و سرطان پیش رفته بدخیم معده مبتلا است و تا به حال دو بار عمل شده است که عمل سوم آن برای سوزاندن ریشه سرطان نهایتا" باید  طی مدت دو ماه مداوا شود، چرا که ضرورت حیاتی و تعیین کننده در رابطه با مرگ و زندگی دارد، اما پس از 3 روز مرخصی استعلاجی به دلیل عدم موافقت خدابخش جنایت کار و قاتل که معاون دادستانی است به زندان بر گردانده شد، تا مانند دگمه چی و دیگر زندانیان به قتل رسانده شود بدون شک اگر آقای اصغر قطام بر اثر عدم مداوا بمیرد قاتل او خدابخش است چرا که آگاهانه از مداوای او جلوگیری کرده است.

12 - مرخصی قطره چکانی یا مرخصی تشویقی،

مرخصی قطره چکانی سه روزه به اصلاح طلبان حکومتی داده می شود ، به دنبال فشار خانواده ها و افکار عمومی رژیم در عمل فریب کارانه و در جهت لوس کردن قانون از طریق اصلاح طلبان خودی برای فعالیت های غیر سیاسی مانند هر عمل جاسوسی 3 روز مرخصی تشویقی می دهد، تا به قول رئیس سازمان زندانها استاندارد های بالاتر از زندان های اروپا را به نمایش بگذارد. در طی 2 ماه از جریان اصلاح طلبان مهدی معتمدی مهر و عرب گل و از جزیان غیر سیاسی جمشید صادق حسینی چندین با به مرخصی تشویقی که دستمزد جاسوسی آنها است رفتند.

هم وطن فریاد زندانی سیاسی ، فریاد مبارزه علیه استبداد و بهره کشی و صدای آزادی و برابری و عدالت اجتماعی برای شما و برای همه انسانهاست.

علیه زندان و شکنجه و اعدام و آزادی زندانیان سیاسی به پا خیزید.

شکنجه و اعدام لغو باید گردد.
کارگرزندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گرد .


کمیته حمایه از شاهرخ زمانی
5/3/1394




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر