۱۳۹۳ مرداد ۲۵, شنبه

اطلاعیه شماره ٢٠٠



پرونده سازی جدید برای بهنام ابراهیم زاده به جرم "اغتشاش" در زندان
بهنام در اعتصاب غذا بسر میبرد
بهنام ابراهیم زاده از رهبران شناخته شده کارگری از ١٣ اردیبهشت تا کنون در انفرادی ٢٠٩ و زیر بازجویی و شکنجه قرار دارد. بنا بر گزارش منتشر شده از سوی کمیته دفاع از بهنام ابراهیم زاده، او  در شرایط جسمی‌ وخیمی به سر میبرد و به شدت از ناحیه سر، کلیه‌ها و روده‌ها دچار مشکل است. بهنام حتی از ملاقات با خانواده و بودن در کنار فرزند ١٦ ساله اش نیما که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکند محروم است. از جمله بعد از نزدیک به دو ماه در انفرادی بودن در هفتم تیرماه به وی ملاقاتی دادند. اما بعد هم معلوم شد که این ملاقات مقدمه ای برای حمله به خانواده اش بوده است. بطوریکه در این روز به خانه او ریختند و همسر و فرزندش را زیر فشار گذاشتند که هر چه از بهنام میدانند، بازگو کنند و کامپیوتر و برخی مدارک دیگر را نیز از منزل وی بردند. بدین ترتیب همراه با بهنام، همسر و فرزند او نیز زیر فشار جانیان اسلامی هستند.

هم اکنون بهنام در اعتراض به تبعیدش به بند ۲۰۹ و شرایطی که ماموران امنیتی داخل زندان برای وی چه در درون زندان برای خودش و چه در بیرون زندان برای خانواده‌اش ایجاد کرده اند، از تاریخ هفدهم مرداد ماه در اعتصاب غذا بسر میبرد.  به اعتصاب غذا زده است. خواست فوری بهنام بازگرداندنش به بند ۳۵۰ زندان اوین و ایجاد شرایطی برای دارمان بیماری‌هایی‌است که در زندان و زیر شکنجه های وحشیانه رژیم اسلامی به آن مبتلا شده است.

بنا بر گزارشات منتشر شده مامورین امنیتی زندان اوین برای بهنام پرونده سازی جدید تشکیل داده اند و و اتهام جدیدی که به او ابلاغ شده "اغتشاش" در زندان است.  

با حمایت وسیع خود از بهنام و از خواستهایش فشار را از روی وی برداریم و نگذاریم که در وضعیت جسمانی بدی که دارد، با ادامه اعتصاب غذا سلامتی اش بیشتر به خطر بیفتد و از او بخواهیم که اعتصاب غذایش را خاتمه دهد.

بهنام را به جرم "اغتشاش" در زندان زیر فشار و شکنجه قرار داده اند، برای اینکه زندان نیز نتوانسته است کسانی چون بهنام را ساکت نگاهدارد. او در زندان نیز صدای آزادیخواهی و برابری طلبی است و همواره با پیامهای پرشورش در دفاع از همبندانش، در دفاع از کارگران و خواستهای برحقشان چون خواست افزایش دستمزدها، در دفاع از حقوق کودک و در مناسبت های مختلفی چون روز جهانی کارگر صدای آزادیخوهی و برابری طلبی را سر داده است. بهنام و دهها رهبر کارگری دیگر چون رضا شهابی، شاهرخ زمانی، محمد جراحی، رسول بداغی، عبدالرضا قنبری، یوسف آب خرابات، واحد سیده، محمد مولانایی، افشین ندیمی  و شمار بسیاری از فعالین سیاسی دربند اساسا جرمشان همین است و بخاطر مبارزاتشان در دفاع از انسانیت در زندانند.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی
٢٣ مرداد ۱۳۹۳ ٬ ١٤ اوت  ۲۰۱۴
http://free-them-now.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر