۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

مبارزه و همبستگی کارگری را شدت بخشیم !


مبارزه و همبستگی کارگری را شدت بخشیم !


« علیه محکومیت کارگران در ایران» 

بیدادگاه رژیم ضد کارگر و حامی سرمایه داران، علی نجاتی یکی از کارگران مبارز و یکی از مسئولین سندیکای کارگران هفت تپه را برای چندمین بار و به یک بهانه واهی و غیر واقعی محاکمه و به یک سال زندان، غلامرضا خانی کارگر شرکت واحد و عضو فعال سندیکا واحد را به 10 ماه زندان، صدیق صبحانی، وفا قادری و غالب حسینی را اول به زندان و بعد تبدیل آن  به پرداخت  جرایم نقدی محکوم نموده است. این در حالی است که کارگران و فعالان کارگری بسیاری در زندانهای مخوف این رژیم قرون وسطائی و در زیر ضرب، شتم و شکنجه با محکومیت و بدون محکومیت بسر می برند.
رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی که می داند با متشکل شدن طبقه کارگر در ارگانهای توده ای طبقاتی خویش و بسیج میلیونها زحمتکش و بویژه جوانان در زیر چتر این طبقه، روزی نمی تواند دوام بیآورد، تمامی تلاش اش را می کند که این اتفاق نیفتد. این چنگ و دندان نشان دادنها که خود را در ربودن و زندانی کردن، محکومیت به پرداخت جریمه های نقدی، صدور احکام زندان به جرم دفاع از یک زندگی انسانی و مرفه برای هم طبقه ای هایشان و تمامی آحاد جامعه، صدور وثیقه های میلیونی که خود استثمار و ستم مضافعی بر کارگران است، برای فعالان کارگری و دیگر فعالین عرصه های اجتماعی، نشان می دهد، از ترس مرگ سرچشمه می گیرد. واما، این حامیان سرمایه و سرکوبگران کارگران، جوانان و زنان باید بدانند همان طورکه به خون غلطاندن کارگرانی چون ناصر توفیقیان، شکنجه و به قتل رساندن جهان قلعه میاندوآبی، لشکرکشی های جنایتکارانه به کردستان، ترکمن صحرا، خوزستان، آذربایجان و... قتل عام های زندانیان سیاسی در دهه 1360  و اعدام جمال چراغ ویسی سخنران اول ماه مه سال  1367 در سنندج و صدها بلکه هزاران عمل  ضد انسانی دیگر شان نتوانست جلوی مبارزه را بگیرد، این اذیت و آزارها، زندان کردنها  و محکومیت به پرداخت جرایم نقدی نیز نمی تواند از گسترده شدن مبارزه و ستیز طبقاتی در آن جامعه جلوگیری نماید.  

طبقه کارگر و توده های میلیونی زحمتکشان محروم شده از یک زندگی عادی، برای نجات از فلاکت هر روز افزایش یابنده، در اولین مرحله اقدامی جز به گور سپردن این رژیم با تمامی دستگاههای نظامی- امنیتی، ارتجاعی مذهبی، مجلس و قوه قضائیه رسوایش را ندارند.

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران- خارج کشور ضمن محکومیت این احکام زندان و جریمه های نقدی، بار دیگر همه را فرا میخواند که به طرق مختلف، ضمن اوج دادن مبارزه همه جانبه برای رسواتر نمودن  رژیم منحط  اسلامی در افکار عمومی و طبقه کارگر جهانی، بهر طریقی که می توانند به یاری و همبستگی با طبقه کارگر و فعالان اش بر خیزند. همطبقه ای هایمان و فعالین سایرجنبش های اجتماعی که در بند رژیم هستند، را تنها نگذاریم، هم صدایشان را به گوش همه برسانیم و هم  به طروق مختلف همبستگی خود را اعلام کنیم و در کنار کارگران، زنان، جوانان و ... برای عقب راندن و در نهایت سرنگونی این رژیم ارتجاعی سرمایه داری  کوشا باشیم.
نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

آگوست 2011 





کانون همبستگی کارگران ایران و کانادا –kanonhambastegi@gmail.com

ـ كميته همبستگى با جنبش كارگرى ايران- استراليا proletarianunite@gmail.com
- کمیته دفاع از کارگران ایران – نروژ
cdkargari@gmail.com
- همبستگی سوسیالیستی با کارگران ایران – فرانسه
sstiran@yahoo.fr
- کانون همبستگی با کارگران ایران – فرانکفورت و حومه
kanoonhf_2007@yahoo.de
- کانون همبستگی با جنبش کارگری ایران – هانوفر
kanon.hannover@yahoo.de
- کمیته همبستگی کارگران ایران و سوئد
isask@comhem.se
- کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ
kanounhambastegi@gmail.com
- انجمن کارگری جمال چراغ ویسی
info@ijcwa.com
- شبکه همبستگی کارگری
iranwsn@fastmail.fm
- کمیته حمایت از کارگران ایران تورنتو کانادا
toronto_committee@yahoo.ca

کانون همبستگی با کارگران در ایران – ایالت نورد راین وستفالن (آلمان) solidarity.labor@googlemail.com

iran.turkey.workers@gmail.com کمیته همبستگی کارگران ایران و ترکیه

leftalliance@yahoo.com - اتحاد چپ ایرانیان - واشنگتن      


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر