۱۳۹۵ دی ۱۸, شنبه

بیانیه 145

بیانیه 145
هشدار به خانواده انقلابیون ، فعالین کارگری ، معلمان و دانشجویان
از مهدی پناهی دوری کنید.
بیش از یک سال از قتل عمد شاهرخ زمانی، کارگر سوسیالیست انقلابی، در زندان رجایی شهر می گذرد و این نیز نه آخرین، بلکه تنها یکی دیگر از انبوه جنایاتی بود که به کارنامه نزدیک به چهار دهه حاکمیت خون و کشتار جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.
اما بر خلاف خواسته جمهوری اسلامی، کشته شدن شاهرخ زمانی نتوانست جنایتی پیش پاافتاده وانمود شود که بی سر و صدا در حاشیه دیگر جنایت ها رخ می دهد. مرگ رفیق شاهرخ، پایان او نبود. بلکه برعکس از این پس چهره و فعالیت های شاهرخ به کارگران، معلمان و دانشجویان وجوانان و زنان مبارز بسیاری معرفی شد. افزایش روزافزون این محبوبیت انقلابی و تأثیرگذاری فعالیت های شاهرخ تا دم مرگ باعث شده است که جمهوری اسلامی احساس خطر کند. از این جا به بعد است که پروژه وزارت اطلاعات برای مهار و بی اثر کردن این روند انقلابی آغاز شده است.
مهدی پناهی همکار و شریک تجاری ماموران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران (از برج سازان شهر تهران و دلالان صادرات نفت به روسیه با مشارکت چهره های اطلاعاتی و سپاهی)، مهره ای است برای اجرای دومین پروژه وزارت اطلاعات برای تخریب چهره انقلابی شاهرخ پس از حذف فیزیکی او.
مهدی پناهی که پیش از این با تهدید و ارعاب از برگزاری مراسم های بزرگداشت شاهرخ زمانی جلوگیری و در عوض چندین مراسم کنترل شده و فرمایشی را جایگزین کرد، طی ماه های گذشته مشغول به تخریب هدفمند شاهرخ زمانی بوده است. مهدی پناهی با تخریب وجهه شاهرخ زمانی از یک سو ماموریت محوله اش را از طرف وزارت اطلاعات انجام می دهد و از سوی دیگر به عنوان یک کارفرما، سرمایه دار و شریک تجاری ماموران  پاداش خوش خدمتی هایش را با قراردادهای کلان می گیرد. که از هر جهت در صف طبقاتی مقابل کارگران است، اینک در تلاش است از در دوستی به درون جنبش کارگری نفوذ کند.
نسبت خویشاوندی مهدی پناهی با خانواده شاهرخ زمانی، برگ برنده اوست برای اعمال نفوذ در میان خانواده زمانی. شاهرخ در گذشته بارها به رفقا و آشنایش گفته بود که مهدی پناهدی دو بار در گذشته او را لو داده است. درست به همین دلیل تا زمانی که شاهرخ هنوز به دست همکاران مهدی پناهی در زندان کشته نشده بود، وی لحظه ای جرأت نزدیک شدن به خانواده شاهرخ را نداشت. با حذف فیزیکی شاهرخ، این مانع نیز خود به خود حذف شد.
بلافاصله پس از قتل شاهرخ، مهدی پناهی ظاهر شد و این در وهله نخست در پوشش نسبت های خویشاوندی بود. مهدی پناهی نخستین  نقش و ماموریت خود را در مهار و کنترل مراسم سالگرد شاهرخ بازی کرد. از هر مراسم مستقلی که به دلیل محبوبیت شاهرخ نزد جوانان و کارگران پیشرو می توانست به تجمعی افشاگر حکومت اسلامی مبدل شود، با همدستی و کمک مهدی پناهی جلوگیری شد. دست اندرکاران برنامه ریز مراسم ها شناسایی و به ماموران معرفی شده بودند، به طوری که بسیاری از دوستان شاهرخ احضار و تهدید شدند. از برگزاری هرگونه مراسم مستقل ممانعت شد، اما در عوض مراسمی نمایشی با دخالت و مشاوره نامحسوس مهدی پناهی برگزار شد. از آن پس با گذشت هر روز نقش او در تخریب و سوء استفاده از نام شاهرخ بیشتر شده است. رفقای داخل برای مهار او مجبور شدند حدود دو ماه پیش دست بکار شوند و با او بر خورد کنند. اما مهدی پناهی برعکس مصمم تراز پیش شده است. هم اکنون علیه بیش از دوازده نفر از رفقای شاهرخ پرونده هایی تشکیل شده اند که  در برخی از آن ها نقش مهدی پناهی به وضوح مشاهده می شود.
اکنون مهدی پناهی به روش های مختلف هم از محبوبیت شاهرخ زمانی برای انجام دادن ماموریت های دیگر و آینده خود سوء استفاده می کند و هم در هرجای ممکن نیز دست به تخریب چهره شاهرخ می زند:
1-  دوستان معتمدی که در محافل رفت و آمد مهدی پناهی حضور دارند، در جریان بدگویی ها و تخریب های نظام مند مهدی پناهی علیه شاهرخ هستند.
2  - مهدی پناهی و برخی از افرادی که به هر دلیلی از او مستقیماً خط می گیرند، هرآن چه را که به شاهرخ تعلق دارد تخریب می کنند. از اهداف و فعالیت ها و اصول مبارزاتی شاهرخ تا دوستان و رفقای او و تشکل های که خود در تشکیل آن ها دخالت و حمایت مادی و معنوی داشت.
3  - مهدی پناهی به بهانه خویشاوندی با شاهرخ زمانی و به اعتبار او، به دیدن خانواده های مبارزان جان باخته و زندانیان سیاسی می رود تا با جلب اعتماد آن ها، اولا در آینده وظایف محوله خود را بهتر انجام بدهد (همان گونه که در اولین سالگرد شاهرخ برای مهار مراسم ها علیه رفقای شاهرخ فعالیت کرده بود) و هم اعتماد جلب شده را به سپری برای  جلو گیری از افشاگری بیشتر علیه جمهوری اسلامی و مقابله با افشاگری علیه خود مبدل کند. مهدی پناهی در این راه بی شرمانه سعی دارد با پول های انباشت شده از طریق استثمار کارگران و رانتخواری و شراکت با ماموران جمهوری اسلامی ، این خانواده ها را نیز آلوده کند.
4  - مهدی پناهی با نقشه از پیش طراحی شده وزارت اطلاعات، با نزدیک شدن دوباره به خانواده شاهرخ توانست ضمن جلوگیری از افشاگری و پیگیری پرونده قتل، نقش جنایت کارانه جمهوری اسلامی را کمرنگ کرده واز تلاش دوستان و خانواده شاهرخ در راستای تحقیق قتل جلو گیری نماید، این یکی از مهمترین وظیفه و نقشی بود که وزارت اطلاعات به عهده مهدی پناهی گذاشته بود.
مبارزین انقلابی جوانی که تاریخ را خوانده یا خاطرات انقلابیون را شنیده اند، می دانند که ساواک چگونه از افراد شکسته برای شناسایی و به تور انداختن انقلابیون استفاده می کرده است. اکنون سپاه و وزارت اطلاعات از مهدی پناهی به عنوان همکار و شریک تجاری و سیاسی خود همین سود را می برند.
ما به عنوان رفقای شاهرخ زمانی خود را مسئول می دانیم تا به خانواده انقلابیون، خانواده زندانی یان و جان باختگان اعتراضات، رفقای کمونیست، فعالین کارگری، معلمان ، دانشجویان و زنان و جوانان مبارز نسبت به مخاطرات هرگونه ارتباط با مهدی پناهی هشدار بدهیم  :
1  - ما از خانواده شاهرخ عزیز می خواهیم اجازه ندهند مهدی پناهی از اعتبار آن ها و شاهرخ و اعتبار یکی از کانون های انقلابی دهه های 50 و 60 سوء استفاده کند و ماموریت هایش را علیه راه و آرمان های شاهرخ و دیگر انقلابیون پیش ببرد، این تاوان سنگینی خواهد داشت. اگر خانواده شاهرخ مایل به فعالیت در جهت انقلابی ندارد، که البته حق طبیعی آنان است، لااقل اجازه ندهند مهدی پناهی از آنان به نفع ضد انقلاب بهره برداری کند.
2  - از خانواده های فعالین زندانی و جان باختگان به دست جنایت کاران جمهوری اسلامی می خواهیم به مهدی پناهی اجازه ندهند با سوء استفاده از نسبت خویشاوندی با شاهرخ و خانواده او، به مناسبات آنان وارد شود. چرا که او از هر سخن و اعتماد شما علیه آرمان های افراد انقلابی و علیه اهداف و آرمان های شاهرخ زمانی سوء استفاده می کند تا جای پایی برای خود باز کند و در آینده نقشه های طراحی شده وزارت اطلاعات را عملی سازد.
3 -  از کارگران ، دانشجویان، معلمان، زنان و جوانان انقلابی می خواهیم در هر جا و همه حال اکیدا مراقب باشند، چرا که داشتن هر گونه رابطه با مهدی پناهی همکار و شریک تجاری وزارت اطلاعات هر لحظه می تواند به فعالیت و مبارزه و زندگی شما ضربه بزند. اعلام می کنیم شما وظیفه دارید بقیه رفقا را در این رابطه آگاه کنید تا از بیشتر عملی شدن نقشه های وزارت اطلاعات به دست مهدی پناهی جلوگیری کنید. نسبت به پول های آلوده ای  که مهدی پناهی از قِبل رانتخواری و شراکت با ماموران حکومت جمهوری اسلامی و استثمار کارگران  به دست آورده و انباشته و از آن برای تطمیع افراد برای سکوت در برابر تخریب گری هایش استفاده می کند، باید به طور جدی هوشیار بود.

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی

پیش به سوی انقلاب کارگری
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
17/10/1395
متن و عکس زیر حدود دو ماه پیش از طریق فعالین داخل که مهدی پناهی را به خوبی می شناسند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.



۵ نظر:

  1. سخنی با نویسنده گان بیانیه 145 کمیته دفاع از شاهرخ زمانی
    خانمها واقایان،ازاینکه هر انسان آزاده،از دستگیری،شکنجه و حذف فیزیکی انسانها به خاطر بیان افکارش،ازرده وملول میشود،شکی نیست که من نیز همان احساس شما را دارم.مضاف بر اینکه شاهرخ را از دوران دبیرستان می شناسم وبه من حق بدهید که همیشه سوز جانگذاز زنده یاد شاهرخ زمانی با خود همراه داشته باشم.
    اما بعد از خواندن مطالب بیانیه 145،از خودم سوال کردم.نویسندگان بیانیه ایا به انچیزی که نوشته اند یقین دارند واگر یک درصد به ان نوشته ها شک دارند در مقابل دادگاه وجدان خودشان چه جوابی خواهند داشت؟
    ایا همه اعضای کمیته این اتهامات را تایید مکنند؟
    اسامی اعضای کمیته را،که در سایت درج شده،نشان میدهد که این دوستان در آلمان وسوئد زندگی میکنند.درستی این اطلاعات را چگونه میتوانند تایید کنند.حتما شما قوانین کشوری را که درآنجا زندگی مکنید میشناسید این اتهامات قابل پیگری است.
    پشنهاد:اگر صد رصد مطالب مورد ادعای خودتان را درست نمیدانید درجهت اصلاح ان بکوشید.
    پرویز-برلین 2017.01.09

    پاسخحذف
  2. سخنی با نویسنده گان بیانیه 145 کمیته دفاع از شاهرخ زمانی
    خانمها واقایان،ازاینکه هر انسان آزاده،از دستگیری،شکنجه و حذف فیزیکی انسانها به خاطر بیان افکارش،ازرده وملول میشود،شکی نیست که من نیز همان احساس شما را دارم.مضاف بر اینکه شاهرخ را از دوران دبیرستان می شناسم وبه من حق بدهید که همیشه سوز جانگذاز زنده یاد شاهرخ زمانی با خود همراه داشته باشم.
    اما بعد از خواندن مطالب بیانیه 145،از خودم سوال کردم.نویسندگان بیانیه ایا به انچیزی که نوشته اند یقین دارند واگر یک درصد به ان نوشته ها شک دارند در مقابل دادگاه وجدان خودشان چه جوابی خواهند داشت؟
    ایا همه اعضای کمیته این اتهامات را تایید مکنند؟
    اسامی اعضای کمیته را،که در سایت درج شده،نشان میدهد که این دوستان در آلمان وسوئد زندگی میکنند.درستی این اطلاعات را چگونه میتوانند تایید کنند.حتما شما قوانین کشوری را که درآنجا زندگی مکنید میشناسید این اتهامات قابل پیگری است.
    پشنهاد:اگر صد رصد مطالب مورد ادعای خودتان را درست نمیدانید درجهت اصلاح ان بکوشید.
    پرویز-برلین 2017.01.09

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرویز گرامی ، اینکه اعضای کمیته در آینده به این سوال شما چه جوابی بدهند را آیند مشخص می کند ، اما مدارکی که فعلا" به دست ما رسیده نشان می دهد که ایشان چه تلاش های کرده که در میان اپوزیسون در سوئد نفوذ کند که انها موضوع را متوجه شده جلو گیری کردند ،( این متعلق به حدود 4 سال پیش است این روش کار ماموران است) اینکه خود بهمن زمانی را چگونه لو داده است و در رابطه با لو دادن پیروز دوانی که شاهرخ هم با او کار می کرد که بعد از دستگیری بررسی های لو رفتن خود را انجام داده به پناهی رسیدند و اینکه خود شاهرخ این مورد را بار ها به افرادی توضیح داده بود و شما می توانید از انها بپرسید ، اینکه ایشان اکنون با پسران بهشتی و دیگر ماموران برج سازی می کند و در همان حال در محافل ادبی و سیاسی شرکت کرد با پول های رانتی کمک های مالی میلیون کرده انها را می خرد و در سازش با حکومت هدایت می کند برای کسی پوشیده نیست ما بزودی نام شرکای او را نیز افشا خواهیم کرد، اینکه کسی که از پیمانکاران بزرگ مسکن مهر است که ماموران و سپاهی ها غیر خودی ها را در پیمانهای دست اول انجا راه نمی دهند نیز محرز است و کسی که روزانه از قبل ساختن مسکن سی الی چهل میلیوتومان سود می برد چگونه می تواند طرف دار طبقه کارگر باشد پس در این رابطه قصد انحراف کارگران را دارد و چون محبوبیت شاهرخ مانع چنین کاری است او را تخریب می کند ، ما از شرکت های نفتی که ایشان دلالی می کند زیر نظر سپاه ، از شراکت ایشان با ماموران در برج سازی و غیر مدارک داریم و به زودی منتشر خواهیم کرد حتی می دانیم که پسر حدود بیست ساله ایشان قبلا" در انگلیس بوده و حالا در آلمان به سر می برد و با پول های که پدرش در اعزای لو دادن افرادی مانند پیروز دوانی و شاهرخ زمانی و بهمن زمانی برایش می فرستد شاهانه زندگی می کند خبر داریم و البته ما قبلا" به او اخطار داده بودیم بهتر است دست از تخریب بردارد اما منافع و همکاری های او با ماموران سازمانی بوده که نتوانست دست بردارد.پرویز عزیز من حتی دیدم که تعدادی بر مبنای افکار لیبرالی از ثابتی که به عنوان یکی از سران ساواک بود دفاع کردند که نباید با آبروی کسی بازی کرد و یا آیا مدرکی دارید؟ و غیر مستقیم مانند شما که ما را تهدید به پیگرد قانونی می کنید، کردند ، اما فراموش نباید کرد که ماموران و همکاران ماموران همیشه سایه روشن دارند و آن یک درصدی که شما بیان کردید حتی در مورد ثابتی و حتی رفسنجانی هم بهانه ای برای زیر سوال بردن افشاگری ماموران هم مورد استفاده قرار می گیرند ، از طرفی اتفاقا" ما آماده ایم شما یا آقای پناهی از ما شکایت کنید و ما مدارک لازم را به اینترپل بدهیم و انها از روی مدارک فوق تحقیقات را که ما توان انجامش را نداریم انجام بدهند تا مشخص شود که پناهی چگونه پیروز دوانی را لو داده است یا با شرکت های نفتی روسیه چگونه تحریم ها را دور زده اند به نظر شما ماموران و خود پناهی می توانند موضوع را به دادگاه بکشانند تا ما هم این پرونده را بین المللی اش کنیم شاید از این طریق قاتلین شاهرخ نیز شناسایی شوند. شخصا" من خوشحال می شوم که شما به عنوان دفاع از بیگناهی پناهی شروع کننده این پیگرد قانونی شوید

      با تشکرعلی

      حذف
    2. با سلام علی گرامی
      من شماره تلفن خودم را نوشتم تا بتوانیم با هم در تماس باشیم.متاسفانه تا الان همچو ارتباطی برقرار نشده.مجددا"ازشما خواهش میکنم به هر صورتی که برای شما ممکن میباشد در این مورد اقدام کنید.متوانید به من یک sms یا آدرس میل بفرستی تا من با شما تماس بگیرم.
      من اعتقاد دارم اختلاف فکری در بین پویندگان و مبارزین راه آزادی و عدالت اجتماعی،نباید باعث پراکندگی و بدتر از ان موجب رودرروئی انها بشود.
      با تشکر پرویز

      حذف
  3. علی ارجمند،
    با تشکر از اینکه جواب نوشتی.ولی جوابی که نوشته اید مرا مطمئن میکند که اطلاعات شما دقیق نمیباشند برای اینکه بتوانیم راحت صحبت کنیم من شماره تلفنم را مینوسم که از طریق واچ اپ با هم صحبت کنیم 00491788793051
    با تشکر پرویز

    پاسخحذف