۱۳۹۳ شهریور ۱۰, دوشنبه

تدارک سازمان یافته رژیم برای یورش به بند سیاسی زندان گوهردشت (رجایی شهر)

در پی افشا شدن عوامفریبی و دروغ های انتخابی حسن روحانی (حسن کلید) درباره آزادی زندانیان سیاسی به دستان یاران "اصلاحات طلب اش"، و در پی تشدید روز افزون خفقان و سرکوب گسترده، مخصوصاً هجوم دد منشانه و انحلال بند های سیاسی مانند 350 اوین، تبریز، ارومیه و تشدید اعدام های خیابانی و فله ای در زندان ها با قریب به 900 نفر در یکسال، که اخیراً کشتار زندان قزل حصار مشتی از خروار بود، رژیم سرکوبگر اکنون دندان خود را برای انحلال بند سیاسی رجایی شهر تیز کرده است.

به دنبال اجرای این سیاست ضد حقوق بشری، تعداد زیادی از زندانیان سیاسی مانند مهدی شاندیز و بهنام ابراهیم زاده که از اوین به رجایی شهر تبعید شده بودند را به بندهای محکومین عادی خطرناک فرستاد. و در آغاز شهریور نیز، با وعده به 9 نفر از متهمین نظامی حوادث 88 به این عنوان که به ملاقات با دادستان نظامی می روند، همه آنها را به بند دارالقرآن (دارالشیطان) منتقل نمود. همین امروز نیز به خالد حردانی و هم پرونده ای اش ابلاغ شد که باید وسایل شان را جمع کرده و منتظر انتقال باشند.

آنچه باید مورد توجه عموم قرار گیرد، نقشی است که اصلاح طلبان زندانی بعنوان ستون پنجم حکومت بیدادگر در این میان بازی می کنند. حکومت در مسیر انحلال این کانون سیاسی (بند سیاسی زندان گوهردشت) از راهنمایی و نقشه و همکاری و مشاوره آنان نهایت استفاده را می کند. ایشان، با توجه به تماس های گسترده شان، چه در زندان و یا در زمان مرخصی های متعددشان، با سربازان گمنام امام زمان، همانطور که در همکاری با مسئولان زندان در انحلال شورای انقلابی زندانیان بند سیاسی و تبعید دبیر شورا، شاهرخ زمانی، به زندان قزل حصار نقش اساسی داشتند، در اینجا نیز بعنوان نوکران وفادار، ایمان و اتحاد خود را به نظام دیکتاتوری حاکم اثبات کرده اند.   در این مرحله شیوه کار به این صورت می باشد که حکومت برای اجرای مقاصد شوم خود، و موجه جلوه دادن اقداماتش، اول از تبعید کسانی شروع می کند که توسط جاسوسان خود، یعنی اصلاح طلبان، بعنوان جاسوس و وطن فروش مورد شانتاژ وسیع قرار گرفته اند. سپس به افرادی می رسند که افراد غیر سیاسی معرفی شده اند. کسانی مانند خالد حردانی که یکی از افراد حقوق بشری می باشد. در انتها نیز با انتقال افراد مبارز، کسانیکه به زعم  حکومت اصلاح طلبان بعنوان های "تروریست ها"، "ملحدین" و "منافقین" نام برده می شوند، غائله را مانند تمامی بندهای سیاسی زندان های دیگر، مانند اوین و تبریز و ارومیه خاتمه خواهند داد.
ایشان خوش خیالانه در خواب اند! برای خوشنودی حسن روحانی (حسن کلید)  و نشان دادن اینکه کشور ایران کشور گل و بلبل و گلستان می باشد، تمامی این پروسه ی سرکوب سربازان گمنام، توسط اصلاح طلبان حکومتی پیش برده می شود تا قلب رهبر ولایت مطلقه از ایشان شاد گردد. پرفسور اصلاح طلبان، آقای جامعه شناس، هنگامیکه نقشه و دسیسه آنها و رژیم برای تبعید متهمان نظامی به "دارالشیطان" به بار نشست، با شعف در حالیکه در پوست خود نمی گنجید، اظهار کرد: 9 نفر جاسوس را بردند و بقیه را نیز خواهند برد. که منظور او از "بقیه"، افراد مبارز و فعالان کارگری و حقوق بشری بود.     
ولی این مفلوکان، که دیگر بعلت رشد آگاهی مردم از شریک بودن اصلاح طلبان در جور و ستم و استثمار رسوای عام شده اند، و حتی رژیم نیز آنان را به نوکری قبول نمی کند، نمی فهمند که در شرایط بحران انقلابی، قربانیان رژیم ولایت فقیه که در بندهای عادی بسر می برند، بهترین سوژه برای فعالان سیاسی در بالا بردن آگاهی طبقاتی خواهند بود و انتقال مبارزان به بندهای عادی، زمینه فعالیت بیشتری را برای ایشان مهیا می سازد. بخصوص که همراه با جدایی از نوکران و جاسوسان اصلاح طلبان حلقه بگوش دیکتاتوری باشد.
مبارزان انقلابی در هر صورت آماده  مقاومت و مبارزه با این سیاست های سرکوب رژیم، مخصوصاً در صورت انتقال به دیگر بندها، از طریق اعتصاب غذای طولانی و دیگر روش ها می باشند، و با حمایتی که در بیرون زندان ها از ایشان خواهد شد، زمینه ساز تحرکات جمعی دیگر مبارزان و توده ها خواهند بود. بقول معروف "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"! که این حکم تاریخ است که دشمن به دست خود زمینه ساز سرنگونی انقلابی خودش فراهم کند.   

درود بر زندانیان سیاسی مبارز و انقلابی!
شرم بر اصلاح طلبان حکومتی، نوکران رژیم ضد بشری اسلامی!
چاره رنجبران وحدت و تشکیلات است!

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

10 شهریور 1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر