۱۳۹۱ فروردین ۱۴, دوشنبه

بیانیه 39


انتقال شاهرخ زمانی به بند متادون زندان تبریز

صبح امروز 14 فروردین مامورین زندان اقدام به منحل کردن بند مالی زندان مرکزی تبریز کرده و زندانیان این بند را به بندهای 12 محکومین و متادون زندان تبریز منتقل کردند. بیست زندانی سیاسی این بند به بند 12 محکومین و سایر زندانیان به بند متادون منتقل شدند. اما ماموران بند 12 محکومین از پذیرش شاهرخ زمانی کارگر زندانی خود داری کرده و وی به بند متادون منتقل شده است. زندانیان بند متادون همگی متادون مصرف کرده و معتاد به انواع مواد مخدر هستند و زندانیان آلوده به انواع بیماری های خطرناک از جمله ایدز و هپاتیت در این بند وجود دارد. این بند به لحاظ بهداشتی در وضعیت فوق العاده نا مناسبی قرار دارد و عملا امکان اولیه ای برای زندگی در آن وجود ندارد. این اقدام مسئولین زندان برای سخت تر کردن شرایط زندان برای شاهرخ زمانی و ایزوله کردن و جدا کردن او از هم خرجی ها و رفقایش برای تضعیف روحیه و مقاومت وی است.
این اقدامات در حالی انجام می شود که دستگیری و سپس حکم صادره برای وی یعنی یازده سال حبس تعزیری از اساس فاقد هرگونه سند و مدرک محکمه پسند و خلاف قانون است.
شیوه های ضدبشری و در نهایت درجه ارتجاعی به کار گرفته شده از طرف ماموران رژیم و دستگاه های سرکوبگر اطلاعاتی-امنیتی آن برای آزار هر چه بیشتر زندانیان پیش از این سابقه داشته و همواره در قبال زندانیان مقاوم به کار گرفته شده است.
ما تمامی فعالین کارگری و سیاسی را برای اقدام متحد در قبال این گونه اقدامات فاشیزم مذهبی و حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه فرا می خوانیم و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط شاهرخ زمانی فعال کارگری دربند هستیم.
جمهوری اسلامی امروز و در دوران پایانی عمر ننگین خود با وحشیت تمام به فعالین کارگری و مدنی یورش برده تا هرگونه بارقه ای از مقاومت را در جامعه از بین ببرد. پاسخ این یورش همانا مبارزه ی منسجم و سازمان یافته در محل کار و زندگی با راه اندازی هسته های مقاومت و کمیته های انقلابی است. چاره ی کار تنها در مبارزه ی متحدانه و متشکل است.

پیش به سوی مبارزه ی متحدانه علیه سرمایه داری اسلامی

پیش به سوی مبارزه ی متشکل با شعار:

کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

1391/1/14


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر