۱۳۹۱ مرداد ۲۱, شنبه

بیانیه 52


      با سازماندهی مردمی به حمایت از زلزله زدگان بشتابیم

خبر زمین لرزه در آذربایجان شرقی بسیار تأسف بار است . تأسف بارتر از آن اینکه مردم تحت فشار از جانب نظام ضد انسانی جمهوری اسلامی باید فشار گرانی مایحتاج اولیه زندگی را نیز تحمل کنند . مجبورند با گرانی و تورم بر اثر حذف یارانه ها و خصوصی سازی ، اخراجها و عدم پرداخت دستمزدها و قراردادهای موقت و سفید امضا، حذف خدمات عمومی و آموزش و بهداشت عمومی و تعدیل نیرو را نیز تحمل نمایند، هم چنین افزایش هر روزه قیمت نان و گوشت ومرغ و برنج و بالا رفتن هر روزه بهای برق  و آب و گاز و تلفن را با پوست و  استخوان خود احساس کنند ، در همین حال این فشارها بر اثر چنگ و دندان نشان دادن جناحهای مختلف سرمایه داری به یکدیگر که حاصل آن تحریمهای اقتصادی است باعث گردید فشارهای فوق بر علیه مردم ایران مضاعف شود . در چنین شرایطی بغرنجی اثرات زلزله باعث رنج و عذاب صد چندان بر علیه مردم می شود. حال مردم خفقان زده مجبورند با اثرات زمین  لرزه نیز دست و پنجه نرم کنند و شکی نیست که جمهوری اسلامی و عوامل آن از موضوع زمین لرزه و مصیبتهای وارده بر مردم قصد سو استفاده مانند آن که در زلزله بم انجام داد ،دارد، مردم ایران و جهان به نشانه همدردی با انسانهای دچار مشکل و رنج شده خودرا آماده کمک رسانی می کنند اما نظام اسلامی حتی در مورد اطلاع رسانی زمین لرزه نیز کوتاهی کرده و بدون توجه به مصائب انسانها مشغول برنامه های ضد مردمی خود است، آنچنان بی توجهی می کنند که ابعاد فاجعه بار این زلزله بسیار کوچک دیده می شود بر مبنای اخبار غیر رسمی بیش از 200 نفر تاکنون در زلزله جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر بی خانمان شده اند اما هنوز جمهوری اسلامی مشغول کارهای روز مره و فریب مردم است . برای نجات هموطنان خود و کم کردن مصائب فوق باید خودمان مستقیما" و متحدانه آستین ها را بالا بزنیم تا اثرات و مشکلات زلزله فوق را کمتر کنیم.
ما ضمن ابراز همدردی با هموطنان رنج دیده و زلزله زده ی خود از تمامی نهادها ی مردمی ،کارگران ، دانشجویان و جوانان می خواهیم برای کمک رسانی و حمایت از هموطنانی که دچار ضایعه و خسارت شده اند خود واطرافیانشان را در گروهها و کمیته های مردمی سازماندهی کنند تا ضمن کمک رسانی به زلزله زده ها از سو استفاده های رژیم و عوامل دزد آن که بارها در زلزله بم و دیگر زلزله ها مشت آنها باز شده است، جلوگیری نمایند . همچنین اعمال کمک رسانی عرصه ای است که کارگران و جوانان آزادیخواه و انقلابی می توانند توانایی و قدرت سازماندهی و انجام کارهای عملی خود را محک زده و در حین رفع نیاز های هموطنان، خود را برای مبارزات آینده هر چه بیشتر آماده کنند و در همین حین اتحاد و همبستگی میان خود و توده ها را هر چه بیشتر امکان پذیر نمایند .
کارگران ، دانشجویان ، زنان و جوانان مبارز :
بدون فوت وقت در هر جای ایران که هستید متشکل شده و به کمک و یاری هموطنان زلزله زده بشتابید . می توانید در اقصی نقاط کشور  ستادهای ولو کوچک 3 نفره یا بیشتر  برای کمک رسانی تشکیل دهید از مردم اطراف خود که به شما اعتماد دارند کمکهای لازم را جمع آوری کرده و از طریق برقراری ارتباط با کارگران ، دانشجویان ، زنان و جوانان که در منطقه زلزله زده حضور شناخته شده دارند کمکهای خود را بدون اینکه به دست دزدان جمهوری اسلامی بدهید مستقیما" به دست هموطنان برسانید . ما با این نوع سازماندهی تجربیات لازم برای آینده کسب می کنیم در چنین فرصتی دو نتیجه مثبت کسب می کنیم از یک طرف کمک رسانی لازم  به هموطنان زلزله زده را پیش می بریم و از طرف دیگر راه و سبک کار سازماندهی لازم را یاد می گیریم بخاطر داشته باشیم هیچ نیازی نیست تشکیل شدن ستادهای کمک رسانی را تبلیغ یا علنی کنیم .
هر چه زودتر ستادهای کمک رسانی مردمی به هموطنان زلزله زده را تشکیل بدهیم.

کمیته حمایت شاهرخ زمانی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر