۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

نجمی مسئول اداره اطلاعات در زندان رجایی شهر گفت :

"بردن رسول بداقی کار سپاه است "
در وحشت از اوج گیری اعتصابات و اعتراضات کارگران و معلمان رسول بداقی در آستانه آزادی در تاریخ 16 فروردین 1394 به بهانه بردن به بازپرسی دزدیده شده و تا کنون در سلول انفرادی  زیر  فشار های روحی و جسمی تحت بازجویی و  شکنجه قرار دارد، وی برای دفاع از کانون صنفی معلمان این فشار ها را تحمل می کند، طی اعتصابات غذا ، دادن چندین بیانیه و فشار های هم بندان وی به مسئولین زندان برای بر گرداندن رسول بداقی به سالن 12  باز هم نجمی مسئول اطلاعات زندان رجایی گفت " ما اطلاعی از رسول بداقی نداریم کار ، کار سپاه است" طی 36 سال شکنجه و اذیت و آزار زندانیان توسط سپاه پاسداران تحت رهبری یا پوشش نام  وزاردت اطلاعات و انواع دیگر پلیس  سیاسی انجام می شد و کمتر دیده می شد که سپاه مستقیم و با نام و نشان خودش اقدام به شکنجه وباز جویی و ... بکند اما اکنون سپاه پاسداران مستقیما" به جرگه آدم کشان اضافه شده است چون سران سپاه دیگر به ماموران دیگر نهاد ها اعتماد ندارند. این اعمال جنایت کارانه زمانی رخ می دهد که طبق قانون خود جمهوری اسلامی در ماده 2 آیین نامه سازمان زندانها فعالیت و دخالت کلیه ارگانهای حکومتی در امور زندان اکیدا" ممنوع می باشد. وقتی سپاه و اطلاعات ولایت مطلقه میلیادر های حاکم  طبق آمار جهانی به گفته سی ان ان رهبرشان جزوه 67 میلیادر در سطح جهان است و کمترین دزدی جدید این نهاد ها به عنوان 3/5  میلیارد دلار از پول نفتی و 220 میلیارد بانکی  رقم نا فابل یک و دو دهم سردار احمدی مقدم که به اصطلاح حافظ جان و مال مردم است ، این ادم کشان و سگان پاسبان چپاولگران هزاران میلیاردی که گرسنگی ، فقر و کارتن خوابی ، حلبی نشینی 80 در صد مردم حاصل دزدی و چپاول نظام مولتی میلیارد های روحانی - سپاهی است، چرا نباید از فعالین و تشکل های کارگری ،معلمان و کارگران وحشت نداشته باشند ؟ چرا همسر و بچه بداقی را محاکمه نکنند ؟ در حالی که می دانند تشکل های مردمی و فعالین آنها مانند بداقی ها به عنوان مهمترین ابزار با برنامه و سازمان یابی اگاهانه و متحد و یکدست ستمدیدگان برای نابودی استبداد و بهره کشی حاکم در رسیدن به آزادی و برابری و عدالت اجتماعی هستند.

خالد حردانی بطور اورژانسی به بهداری منتقل شد.
خالد حردانی در پی افزایش شدت امواج پارازیت ها ضمن داشتن علائم عمومی اثرات سوء پارازیت ها که تمامی زندانیان دچار آنها هستند  امروز شنبه  9/3/1394  بطور ناگهانی دچار دل درد شدیدی شد بطوری که زندانیان مجبور شدن وی را روی برانکارد به بهداری زندان منتقل کنند. و فعلا" از سرنوشت وی خبری در دست نیست. 



تنها اداره اطلاعات اجاز نمی دهد محمد نظری آزاد شود.
محمد نظری امروز شنبه  9/3/1394   بیست و دو سال از زندان خود را پشت سر گذتشت لازم به بیان است که تمامی بخش ها و نهاد های مربوط به پروده وی توافق دارند که محمد نظری باید آزاد شود ولی اداره اطلاعات که قانونا" حق هیچ گونه دخالت پس از صدور حکم بر علیه  زندانی ندارد نمی گذارد محمد نظری و بسیاری از زندانیان که توان تحمل زندان را ندارند آزاد شوند.

کمیته حمایت از شاهرخ زمانی

9/3/1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر