۱۳۹۳ آبان ۲۲, پنجشنبه

ارژنگ داوودی از بیمارستان به زندان گوهردشت بازگردانده شد


ارژنگ داوودی زندانی سیاسی محکوم به اعدام که دیروز به بیمارستان هزار تخت خوابی امام خمینی منتقل شده بود، ظهر امروز به زندان گوهردشت بازگردانده شد. 
ظهر دیروز (چهارشنبه ۲۱ آبان ماه) ارژنگ داوودی که در پی ضربه شدیدی ه بر اثر زمین خوردگی به ناحیه سر وی وارد شده بود و به بیمارستان هزار تخت خوابی امام خمینی منتقل شده بود، ظهر امروز پنج شنبه ساعت ١٢:٤٠ به زندان گوهردشت بازگردانده شد. 
گفتنی است که دیروز صبح که آقای داودی از خواب بیدار شده بود، هنگام بلند شدن پای ایشان یک مرتبه خالی می کند و ازپشت سربه لولهٔ شوفاژ می خورد. که مامور مراقب آقای کاویانی از صدای افتادن ایشان به روی زمین خبر دار شده و به سلول ایشان میرود و می بیند که آقای داودی کف انفرادی از درد ناله می‌کند. وی ایشان را با برانکارد چرخ دار به بهداری زندان انتقال می دهد که آنجا به آقای داوودی سرم وصل می کنند و بعدا به بیمارستان هزار تختوابی منتقل شد. جای یادآوریست که این زندانی سیاسی محکوم به اعدام از روز یکشنبه که به انفرادی منتقل شده بودند و بعد از آن به اعتصاب غذا دست زده است. 
ارژنگ داوودی زندانی سیاسی مسن زندان گوهردشت کرج که بیش از ۱۰ سال را در زندان بسر می‌برد، بتازگی به اتهام «عضویت و هواداری و فعالیت موثر در پیشبرد اهداف سازمان (مجاهدین خلق) در زندان» به اعدام محکوم شد. گفتنی است، این اتهام مورد تکذیب این زندانی سیاسی قرار گرفته است. پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - 2014 November 13
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

گفتنی است، این اتهام مورد تکذیب این زندانی سیاسی قرار گرفته است.
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - 2014 November 13

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر