۱۳۹۱ دی ۴, دوشنبه

بهنام ابراهیم زاده به بند 350 بر گردانده شد


طبق خبر دریافتی بهنام ابراهیم زاده که 11 روز قبل از بند عمومی 350 به سلول انفرادی برده شده بود در تاریخ 3/10/1391 مجددا" به بند عمومی برگردانده شده است .
11 روز قبل به بهنام اعلام می کنند که برای رفتن به مرخصی وسائل خود را جمع کند و پس از جمع آوری وسائل بهنام را به سلول انفرادی انتقال می دهند این موضوع و هزاران نمونه دیگر ثابت می کند که دروغ گفتن ، فریب انسانها ، بستن اتهامات دروغین و پرونده سازی و شکنجه،  جزء  ذات و بخش لاینفک نظام جمهوری اسلامی ( حکومت امام زمان ) است  که تمامی مسئولین ریز و درشت در این رابطه شریک جرم هستند.
در رابطه با انتقال بهنام به سلول انفرادی هیچ توضیح رسمی اعلام نمی شود فقط بطور غیر مستقیم به او اعلام می کنند که این تنبیه  در جهت مرعوب کردن او و بقیه زندانی ها است تا دیگر در اعتراضات و نوشتن نامه های اعتراضی و حمایتی شرکت نکنند . بدین وسیله می خواهند از فعالیت و همکاری او با دیگر زندانیان جلو گیری نمایند .
کارگران ، دانشجویان ، معلمان ، زنان و نهاد ها ، سازمانها و احزاب آزادی خواه ، اگر فقط به اعتراضات نوشتاری قناعت کنیم رژیم ضد انسانی  جمهوری اسلامی خواهد توانست نیرو های پیشرو طبقه کارگر را مجبور به اطاعت از اعمال ضد انسانی خود نماید
امروز ما می توانیم با سازماندهی اعتراضات عملی گسترده و متحدانه خود ضمن وادار به عقب نشینی جمهوری اسلامی ، انگیزه و توانایی بیشتری به زندانیان مبارز بدهیم .

پیش بسوی اتحاد بیشتر، برای فشار بیشتر!!!
پیش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
5/10/1391
freeshahrookh@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر