۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

بیانیه 82

اعتصاب غذای شاهرخ زمانی و خالد حردانی همچنان ادامه دارد.

بنا به بیانیه 81، شاهرخ زمانی و خالد حردانی که جهت اعتراض به ویران کردن سرپناه هفت خانواده در شلنگ آباد اهواز توسط مأموران جمهوری اسلامی از روز شنبه 28/2/1392 اعلام اعتصاب غذا کرده بودند ، اعتصاب غذای خود را تا پایان روز جمعه 3/3/1392 ادامه خواهند داد .
همچنین آنها نسبت به وضعیت اخیر  و  تشدید فشارهای جدید علیه زندانیان به شدت اعتراض دارند .
طبق اخبار دریافتی قسمت پشت سالن 12 زندان گوهردشت را که معروف به حسینیه است خالی کردند  و بنا به اخبار رسیده از زندان معلوم شده است که اخیرا" دستگیری های وسیعی صورت گرفته  همچنین طرحی در دست سپاه و وزارت اطلاعات است که در روزهای آتی دستگیری های گسترده تری صورت خواهد گرفت .اخبار غیررسمی دریافتی از دیگر زندانها نیز این خبر را تأیید می کند .
همچنین در بند های مختلف،سازمان زندانها و اداره اطلاعات جاسوسهای فراوانی گمارده اند که با گزارشات آنها زندانیان را هر روز بیشتر تحت فشار قرار می دهند .
از جمله سه نفر جاسوس شناخته شده در سالن 12 زندان گوهردشت با حمایتهای علنی مأموران مشغول جاسوسی هستند .
اخبار زندانهای مختلف نشان می دهند که جمهوری اسلامی در انتظار شکست برنامه های مهندسی شده انتخابات پیش رو ست و احتمال خیزش توده ای مردم را  می دهد لذا خود را برای سرکوب آماده می کند اما خود نیز می داند که دیگر توانایی سالهای قبل را ندارد و حتی درون جناح های مختلفش شکافهای شدیدی ایجاد شده است،و در همین حال دچار دهها بحران حل نشدنی است که او را به سراشیبی هل می دهند.
در مقابل چنین وضعیتی خود را برای سرکوب های شدید و انتقام گیری در زندانها آماده می نماید .
کارگران ، زنان ، معلمان ، جوانان ، دانشجویان و مردم شریف و آزادیخواه در چنین شرایطی فرزندان قهرمان شما که در زندان آگاهانه و قهرمانانه در مقابل دشمن مردم ایستاد ه اند برای ادامه مبارزه تا پیروزی احتیاج به کمک و حمایت و اعتراضات متحدانه و گسترده و برنامه ریزی شده ی شما دارند آنها را تنها نگذارید و با ترتیب دادن اعتراضات و گسترش فعالیت علیه جمهوری اسلامی به ارتقاء مبارزه اقدام نمایید .
کارگران ، تشکلها و نهادهای اجتماعی داخلی و جهانی اکنون فرصت بهتری برای گسترش مبارزات متحدانه  و میدانی است چرا که جمهوری اسلامی بیشتر از هر زمانی ضربه پذیر است .
برای حمایت از کارگران زندانی و زندانیان سیاسی اقدام به اعتراضات متحدانه و برنامه ریزی شده در مقابل دفاتر نهادهای جهانی و سفارت خانه های جمهوری اسلامی کرده و با راه انداختن اعتراضات در دانشگاهها ، مدارس ، کارخانجات و همچنین با نوشتن نامه های اعتراضی و جلب حمایت از طرف نهادهای مدنی و سیاسی مختلف داخلی و جهانی در جهت آزادی کارگران زندانی و زندانیان سیاسی اقدام نمایید .

پیش به سوی اتحاد بیش‌تر برای فشار بیش‌تر
پیش به سوی اعتراضات گسترده‌تر با شعار
کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد
کمیته حمایت از شاهرخ زمانی
1/3/1392





۳ نظر:

  1. رفقای کارگر و زحمتکش، یعنی 90 و یا 99% در صد انسانهای هر جامعه که تولید کنندگان اصلی نعم مادی و معنوی هستید، ما در این شرایط و با این سیستم اجتماعی که هر لحظه آن جز زجر و شکنجه بیشتر جسمی و روحی برای یکایک ما نیست که حتی در آن دیگر فرصت فروش نیروی کارمان نیز از ما گرفته اند و اگر نیز کاری باشد و ما را برای آن شایسته بدانند، اولن دستمزدمان یک پنجم خط فقری است که خودشان اعلام کرده اند و آنرا نیز ماهها و حتا سال به سال پرداخت نمی کنند و تازه در چنین شرایطی شید از اصلح ترین کاندیدایش می خواهند که باز هم ما را به جنکی بی سرانجام برای اساعه دین اسلام یعنی یک خرافه واقعی وارد کنند، به نظر من، انتخابمان، می باید تشدید مبارزه طبقاتی مان بر علیه همبن وضعیت یعنی سرمایه داران و چنین دولت های سرکوبگری که در تاریخ کم نظیرند باشد بلی، منجد و متشکل و متحزب شدن و آماده گی یافتن برای به زیر کشیدن آنها ، از هم پاشی وتار و مار نمودن و لغو نیروهای سرکوبگرشان و خود حاکم شدن بر سرنوشت خود شدن، بوسیله شوراهائی باید باشد که ما کارگران و زحمتکشان آنها را تشکیل می دهیم و با نیروی مسلح مان حفظ شان می کنیم و نمایندگان واقعی مان در آنها به فتق امور واگذار شده از جانب ما می پردازند. شوراهائی که هم قانونگزار و هم مجری قانون هستند و حقوق بالاترین مقام آن برابر با حقوق یک کارگر است و هر گاه که ما اراده کنیم هر مقام آن را می توانیم پائین بکشیم و همه ما در تصمبمات آن شرکت فعال داریم.. بنا بر این شعار کنونی ما نه شرکت در انتخاباتی باشد که مثلن یکی شان بگوید من فلان و بهمان می کنم که نه اختیارش را دارد و نه تمایلش را بلکه پیش بسوی اتحاد بیشتر و لازم و ضروری وتسکیل ارگانها و نهادهای مخفی و غیر غلنی برای متحزب شدن برای انقلاب مسلحانه و اجتماعی مداوم ما وبرای رهائی از جور و ستم سرمایه داری موجود و ایجاد جامعه ای مرفه و رها باشد.

    پاسخحذف